ik heb al 3 dagen af en toe buikpijn. het voelt een beetje aan of ik moet poepen (sorry voor de details, maar zo is het) heb af en toe echt krampen en ren dan naar de wc, maar niks. heb wel gewone stoelgang trouwens. zijn dit mijn banden? of mijn baarmoeder die groeit? maak me wel een beetje zorgen
Zo'n pijn had ik ook veel rond 15-17 weken, nu niet echt meer. Beetje van die krampen die je aan menstruatiepijn doen denken, volgens mij is het gewoon je baarmoeder die groeit en misschien je darmen die aan de kant moeten!
Ik had dat ook, leek veel op maagkrampen, maar dat was het niet want die kon ik normaal wegkrijgen door naar de wc te gaan en nu niet. Denk dat het misschien iets is van combinatie van bandenpijn en maag/darmen die plaats maken voor de baarmoeder. Ik had het soms snachts zo erg dat ik er bang van werd, dacht van nu komt alles me eruit. Maar dan ging ik me proberen te relaxen en dan viel ik in slaap En dat was ook ergens rond de 12 tot 16 weken.
ik heb nu deze week veel last van de buik. laat maar zeggen de rand onder de navel. zou idd zeggen dat het de darmen zijn maar stoelgang was gewoon. ik dacht misschien aan darmen die verschuiven. heb idd verder ook het idee dat het de banden zijn
Ik bedenk me nu dat ik rond die termijn ook last van mijn buik heb gehad. In eerste instantie schrok ik, maar toen realiseerde ik me dat ik voor mijn zwangerschap ook wel eens buikpijn had. Niet vaak, maar wel eens. Dus waarom zou dat als je zwanger bent en alles in je buik aan het verschuiven en verdrukken is niet kunnen. Het ging bij mij ook vanzelf weer over. Dus, niet bij elke buikpijn meteen teveel zorgen maken