Morgen nog zo'n dag als gisteren en vandaag en

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yake, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    je kan me opvegen.....

Mijn god, ze is niet te pruimen de laatste dagen. En ik kan het haar niet kwalijk nemen. Afgelopen zaterdagavond hebben we tot middernacht op de eerste hulp gezeten omdat Camila die avond de tv (!) op haar voetje en scheenbeen kreeg. Ze dacht dat ze wel op de dvd-speler kon gaan staan en zich kon vasthouden aan de tv... Niet dus. Gelukkig heeft ze niets gebroken, wel is haar voetje gekneusd. Sinds vandaag loopt ze weer, maar dan op haar teentjes. En op die teentjes is ze sindsdien snel getrapt... Niets is goed, om het minste geringste moet ze huilen wat natuurlijk ook weer zijn effect heeft op haar kleine zusje, die wordt er erg onrustig van.

Zal het morgen beter gaan? Ik hoop het maar, want hier kan ik niet tegen!

2. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Dat is niet zo gek, ze zal wel flink last hebben van haar kneuzing, vaak doet dat nog meer pijn dan als iets gebroken is! Zei de arts hoelang het duurt voordat de kneuzing over is? Ik snap dat het 'irritant' is maar je meisje heeft pijn!
    Denk daaraan als ze weer boos wordt. Dat helpt bij je reactie op haar huilen of krijsen.

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Oh, ik vergeet echt niet dat ze pijn heeft, dat niet, het is alleen erg pittig nu! Het is natuurlijk ook hartstikke rot voor haar! Dat neemt echter niet weg dat het heel erg zwaar is (ik ben zelf ook nog niet hersteld en ben grieperig)!

Volgens de chirurg moet het binnen een paar dagen beter gaan!

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohh kan me best voorstellen dat het pittig is hoor!
    je kleintje heeft vast veeeeeeel pijn, en dan zijn ze zooooo prikkelbaar!

Sterkte met de kleine meid! En ik hoop voor jullie dat ze zich snel beter voelt

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Vorige week na de 2e Mex. griep-vaccinatie sliep ze al drie dagen hartstikke slecht (ieder uur huilend wakker) en nu dit. Poeh, heftig, hoor!

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.890
    113
    Pfoe, heftig hoor! Kan me goed voorstellen dat je het even moeilijk hebt. Zie dat je jongste een paar dagen jonger is dan mijn dochtertje en merk dat ik zelf nog best vermoeid ben, helemaal als de oudste ook nog eens loopt te rommelen.

Veel sterkte!!

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het valt soms niet mee ...
    Weet er zelf alles van!! Constant een kindje wat van alles heeft, erg slecht slaapt (nog nooit langer dan tot 4.00!! uur s nachts, en dan daarvoor ongeveer ieder half uur/uur ff wakker bijv) en zelf zwanger 23 wk! En ook nog eens dik een mnd al aan t kwakkelen met mn gezondheid (Na de "mex" griep gehad te hebben)
    Kortom ook niet altijd Rozengeur en.....
    Maar ik probeer altijd te kijken naar de nog ergere dingen in het leven zoals...stel dat ze voor altijd iets zou mankeren!? Nee, dit is tijdelijk...al is het heavy! Maar niemand heeft ooit gez. dat het makkelijk zou zijn een kindje hebben hihi
    Klinkt misschien hard of dat ik het niet begrijp, maar we zitten er allemaal wel eens flink doorheen , maar Kop Op! En denk aan haar lach (al heeft ze die nu waarsch niet)
    Bij mij maakt Dean zn lach bijna alles altijd weer goed!

Hopelijk gaat het snel beter met haar!
    Heeft ze wel zetpillen tegen de pijn bijv?

Mirre

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Misschien doe je het allang: maar geef je dr iets van paracetamol? Of een coldpack op dr beentje? Ik zou ook chagerijnig worden als ik pijn had en niks kan doen wat ik zou willen...
    Snap overigens best dat je er zelf ook chagerijnig van wordt!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh vreselijk he, als ze zichzelf zo in de weg zitten en helemaal als jij er dag na dag mee moet dealen... Ik ken dat wel, ik heb 1,5 jaar thuis gezeten bij de kinderen en door BI kon ik nergens heen enzo en dan werd ik er soms gek van! Nu ga ik 1 dag per week naar school, en ik vind het een verademing. Vanaf begin volgend jaar ga ik stage lopen en het lijkt me heerlijk, hoeveel ik ook van mijn kindjes hou!

Is er niemand die het heel even van je over kan nemen? Even op adem komen?

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Het gaat iets beter vandaag. Wel heeft ze nog een zetpilletje gekregen. Morgen gaat ze heerlijk een dagje naar mijn tante. Zij blij en moeders ook, hihi!

Deel Deze Pagina