Onze dochter van bijna 3 wil graag nagellak voor haar verjaardag. Bij de action zag ik die op waterbasis en bij de h&m peel off. Wat is nu handig voor die kleine meiden? Ze stopt geen vingers in haar mond, ter info.
Daadwerkelijk niets in, alleen de verpakking. Ik heb zelf de h&m peel pff nagellak voor mijn dochter. Gaat er inderdaad wel snel af.
Dus een leeg potje? Mijn dochters zullen gelijk huilen als ze dat krijgen en hopen op nagellak Edit: en dan betaal je ook nog eens €6 voor een leeg potje?
Whaha ik heb het even opgezocht. Het is dus idd nep make up. Nagellak potjes die eruit zien als echt, maar er zit geen nagellak in. Daar trapt toch geen kind in? Die zien toch dat de nagels niet rood worden oid En dan 6 euro betalen voor een leeg potje
Het gaat er bij kinderen sneller af omdat hun nagelbed vetter is dan bij volwassenen De 7 jarige dochter van vriendin is gek op mijn gellak.
Greenjump! Ze hebben zowel peel off als normale nagellak zonder rommel https://www.greenjump.nl/Categorie/Verzorging/Baby-en-Kind/Kindernagellak
Nailmatic! Te koop bij diverse webshops, google er maar eens op. Je krijgt gelijk een hoop shops te zien.