onzeker...kadootje

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hier maximaal 7,50, liever minder. Wij hebben best veel feestje, vorig jaar een stuk of 15. Daar loop ik anders op leeg

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wou net zeggen, bij de blokker eentje voor 5 euro. Hoeft dus ook niet duur te zijn. Ik doe meestal rond een tientje. Maar op zich maakt de prijs toch ook niet zo uit? Als je iets leuks voor minder hebt is het toch ook prima. TS, wat jij hebt klinkt heel leuk hoor!

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wat jij hebt klinkt heel leuk! Ze zal er vast blij mee zijn.

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hartstikke leuk hoor en ook ik vind 10 euro voor een cadeautje erg veel.

5. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Ik vind het een leuk cadeau.. Zelf geef ik ook tussen de 7,50 en 10€ uit..

Mijn dochtertje had op haar verjaardag ook een paar grote dingen gekregen.. Maar van 2 meisjes ( gaven samen 1 cadeau) kreeg ze een tegoedbon van €10 en daarnaast nog haar naam uit hout gezaagd en geverfd. Dit vond ze het leukst van allemaal! En ik ook eigenlijk! Het hoeft niet duur te zijn om leuk te zijn!

6. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik geef ook maximaal 6/7 euro uit aan een kinderfeestje. 'Vroeger' kreeg je altijd 5 gulden, dus ik vind 6/7 euro een prima bedrag.
    En TS, knutselspulletjes vinden ze altijd heel leuk! :D

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    10 euro?! Jeetje... Ik vind 7.50 echt de max en ga daar nog liever onder zitten. Laatst voor een feestje van een vriendje van Jelle zo'n Dino ei wat je in het water moet leggen gekocht, was 3 euro en dat jongetje was er hartstikke blij mee!

En voor mijn kinderen hoeven ze ook echt niet met van die dure cadeau's aan te komen. Nergens voor nodig, ze krijgen toch al zoveel...

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ligt er een beetje aan voor welk kindje ik wat moet kopen. Hoe vaak mijn dochter echt met ze speelt of dat ze alleen mag komen omdat bijna de hele klas mag komen ( tja dat gebeurt hier ik vind het belachelijk 5 of 6 kindjes is meer dan genoeg) maar bedrag ligt tussen de 7 en 11 euro ongeveer. Knutselspul is altijd oké.

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij doen altijd Max 10 euro per kind.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het klinkt als een leuk cadeautje, ook ik vind het genoeg hoor.
    Hoe was het feestje?

11. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik zit nog niet in het kinderfeestjesgebeuren ;).
    Maar ik zou ook echt niet boven de 10 euro gaan.
    Ik vind het erg leuk wat je gekocht hebt.

12. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik doe altijd tussen de 5 en de 7,50

ik vind 10 ook veel als je dat gaat omrekenen.................
    dan is eigenlijk 7,50 ook al veel hahaha

ik vind het cadeautje wat je hebt uitgekozen heel erg leuk/ valt vast in de smaak.

13. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    meer als genoeg hoor, wij dan max 10 euro.
    en meestal, word er onder elkaar geregeld een kado bon van de zelfde winkel.

14. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Klinkt als een ontzettend leuk cadeautje! Je kan toch niet voor 10/15 kinderen per jaar uit de klas van je kinderen dure cadeaus geven?

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    10 euro is meer dan genoeg op een kinderfeestje!

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    en .. wat vond ze ervan?
    leuk idee hoor!
    en 10 euro is best veel!

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    ik zit op haar te wachten.. ze kan elk moment terugkomen. ben zooo benieuwd hihi. nog een vraag he. hoeveel kinderen nodign jullie uit? ik bedoel nodigen jullie ook elk kind terug uit waar hij/zij op het feestje mocht komen. mijn dochter is zelf eind januari jarig en in die tussentijd zijn er alleen 2 echte vriendinnetjes van haar jarig waar ze dus ook zeker mag komen. dat maakt het misschien voor me wel even wat makkelijker. dan vind ik 6-7 kindjes wel genoeg denk ik. maar mijn dochter kennende wil ze iedereen wel uitnodigen. ze hebben een hele leuke klas en spelen allemaal wel goed met elkaar ( op een paar stomme jongens uitgezonderd natuurlijk hihihi)

18. Evientje

Evientje Niet meer actief

Bij ons wordt er vaak aan de ouders gevraagd wat de jarige wil hebben en of het leuk is om met alle uitgenodigde kindjes 1 kado te geven (wordt vaak voor gekozen) tot nu toe steeds tussen de 5 en 7,5 euro kwijt geweest. En de kids zijn er helemaal blij mee! Zo maak je het ook niet te duur...
    Met feestjes en traktaties wordt er ook niet superveel uitgegeven, naar mijn idee, er zijn er wel een aantal die naar bijv een speelboerderij gaan of iets maar dat zijn meer uitzonderingen. En die geven dan aan dat ze dachten dat als ze het thuis vierde duurder uit te zijn!

19. Evientje

Evientje Niet meer actief

Heb zelf met zoon afgesproken dat hij het aantal kindjes mag uitnodigen zo oud als hij wordt! (Voorlopig) dat doen eigenlijk alle ouders in de klas ook! Wordt hier wel gevraagd om de uitnodigingen niet op school uit te delen... Vond ik ook wel logisch!

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    ja dat doen ze hier helaas wel

Deel Deze Pagina