Bn benieuwd wat de jarige er van vond. Vind max 7,50 meer als genoeg voor een kinderfeestje. Wat je gekocht hebt zou hier een dikke hit zijn. Emma mag volgend jaar voor het eerst een kinderfeestje geven dan wordt ze 5. Ik denk idd ook aan aantal kinderen aan de leeftijd. Dus 5 kindjes als ze 5 wordt.
Hier in totaal 6 kinderen. Dus Jelle en Jitte en 4 vriendjes. Maar aangezien ze dicht bij elkaar jarig zijn, zou het nog wel eens kunnen dat ik komend jaar 1 groot kinderfeest doe en dan zouden het dus 4 vriendjes per kind zijn.
Ff stomme vraag hoor, maar is het normaal om kadotjes te kopen voor een kinderfeestje?!? Je kind is toch jarig niet de andere kinderen? Kijk dat je ze een kleinigheidje geeft (klein zakje snoep of iets anders heel kleins) ok, maar kadotjes???? Dit is een serieuze vraag, ik wist dit echt niet. Ben het eigenlijk ook niet van plan. Als Sem jarig is gaan we naar monkeytown, dat vind ik al duur zat!
@tese: de paar feestjes waar onze dochter tot nu toe is geweest, kregen alle gasten een klein zakje mee naar huis met wat snoepjes en een heel klein cadeautje, stiften van vijftig cent ofzo. In totaal hooguit voor 1,50 per kind.
Ik ben benieuwd wat de jarige er van vond! Hier zou het in ieder geval erg in de smaak vallen . Zelf hou ik meestal zo'n beetje 7,50 tot 10 euro aan voor een kinderfeestje, daar kan je best wat leuks voor kopen!
Ik zou denk ik hetzelfde kopen als wat jij doet, alleen geen 10 euro maar gewoon 5 euro, hartstikke leuk hoor!
Hier ook altijd rond de 10,- voor een kinderfeestje. Maar ts even wat anders.. 2 stickerboekjes, vouwblaadjes en haarspeldjes voor 10,-? Duur?
snap je vraag niet geloof ik. het knutselboek om prinsessenkamers te maken was 5 euro ander stickerboek 1 euro haarspeldjes 2,75 en de vouwblaadjes 1,50 dus 9,75 ja... ze heeft het erg naar dr zin gehad en de kadootjes waren volgens mij wel goed bevallen. mijn dochter kennende komen morgen de verhalen pas... ze was doodop haha
Ik vind het een heel leuk cadeautje, al helemaal als je het leuk verpakt. Ik zou zelf voor een kinderfeestje langs de action en/of hema gaan, daar heb je voor niet al te veel geld, leuke cadeautjes.
Maar ts haar dochter ging naar een kinderfeestje en gaf de jarige cadeautjes. Of begrijp ik je nu verkeerd?