hallo ik ben pat en ben 23 jaar oud.. ik dacht ik maak even een onderwerp aan omdat ik met meiden vrouwen wil praten over dat het allemaal zo moeilijk gaat en dat er zo veel bij komt kijken elke keer weer die terleurstelling word er helemaal naar van.... elke keer weer een teleurstelling... word er gewoon verdrietig van......
hallo ik ben pat en ben 23 jaar oud.. ik dacht ik maak even een onderwerp aan omdat ik met meiden vrouwen wil praten over dat het allemaal zo moeilijk gaat en dat er zo veel bij komt kijken elke keer weer die terleurstelling word er helemaal naar van. heb een miskraam gehad met 6 weken toen waren we zeker wel 7 maanden bezig met ovulatie testen derbij en tja toen ging het mis en nu weer proberen maar het wil maar niet lukken drama want je wilt het zo graag en dan word je weer ongesteld wie maak dit ook zo mee ?
Ha Pat23 helaas herken ik het maar al te goed. Ik ben inmiddels wel al wat verder. In mei 2008 ben ik gestopt met de pil... Sindsdien 4 keer zwanger geweest, de eerste 2 keer een mk met ca 5 a 6 weken. December 2009 naar de gyn en een cyclus analyse gehad... alles was goed en we waren zwanger... Helaas bleek met de echo dat het een leeg vruchtzakje was, curettage als gevolg. Vervolgens een chromosomen onderzoek gehad die ook helemaal prima was. Afgelopen december weer zwanger, 28 december een prachtig knipperlichtje gezien. Helaas op 13 januari wel een gegroeid vruchtje maar geen kloppend hartje meer, dus wederom een curettage. Nu weer allerlei onderzoeken gehad en ook daar komt niks uit, dus er is totaal geen reden waarom het steeds misgaat. Ik heb er veel verdriet over en hoop dat ik snel weer zwanger ben en dat hij/zij dan eindelijk blijft plakken. En toch ben ik ook bang voor als dat weer gebeurd... want wat als het dan weer mis gaat?? Hoe lang kan ik dat verdriet nog dragen??? Heel veel succes meis en hopelijk krijg ook jij snel een plkbeebje!