Hoi hoi, Ben nu 29 weken in verwachting van de tweede. Deze zwangerschaps is heel anders. Ik voel me minder fit en heb een flinke buik die me al echt in de weg zit (al eerder een topic over gestart). Vk heeft aangegeven dat ik veel vruchtwater heb, en dat de baby dwars ligt. Dit voel je ook van buiten (duidelijk een hoofdje/billen uitsteken). Nu weet ik dat ze nog kan draaien in de komende weken dus daar maak ik me niet zoveel zorgen om. Ik heb namelijk het idee dat ze vaker omdraait in mijn buik (ik voel dan een bobbel in mijn buik die zich van de ene naar de andere kant verplaatst. Pff maar ik denk dat dat dwarsliggen wel maakt dat ik soms moeite heb met bepaalde houdingen en ik echt vaker moet gaan liggen om even mijn buik en rug wat rust te geven. Is dit herkenbaar en hebben jullie kindjes zich nog op tijd gedraaid?
Ik ben 33 weken en hij draait ook nog constant...soms vind ik het irritant soms ook wel grappig 😃 moet mijn houding wel aanpassen aan hoe hij in mijn buik ligt.
Hier nu 20 weken en 1 van de 2 ligt ook dwars. Voelt akelig voor me, snel pijn van hoofd/billen die prikken en idd rugpijn Ik hoop dat ze nog draait!
Morgen 33 weken en de hele zwangerschap heeft ze dwars gelegen. Maar vanmorgen bleek ze in hoofdligging te liggen!!! Hoop dat het zo blijft! Mijn zoontje lag de hele zwangerschap in hoofdligging maar is met 34 weken in stuit gedraaid en met 36 weken weer terug! Het kan dus nog alle kanten op!