Dames graag jullie advies/ervaringen ik was nu 5dagen overtijd met alle ms symptomen. na 5dagen 2dagen bruinverlies (dus ik dacht daar zijn ze dan toch) maar na 2dagen volledig gestopt zonder rood bloed. Nu heel de tijd zeurende pijn in mijn onderbuik maar geen regels te bespeuren. We proberen nu al 6 maanden voor een eerste kindje. Wie weet hier meer over? Thanks!
Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Want als je overtijd bent is dat mss wel een slim idee! Hoop voor je op een positieve test!
Al 6 maanden is niks hoor Zoals anderen al schrijven, testen geeft duidelijkheid. Wat voor reacties had je verwacht?
en ik had nog zo gehoopt op een glazen bol Ik ga straks is testen maar een zwangerschap verwacht ik niet echt gezien ik 3dagen voor NOD bij de gyne was en ze zei nog dat mijn baarmoederslijmvlies verdikt was en ik dus elk moment mijn ms moest verwachten. Daarom ook mijn bezorgdheid.
Baarmoederslijmvlies blijft (gelukkig maar, toch?) ook verdikt als daar een kleintje aan het nestelen is, dus dat zegt niets..
Dan heb je waarschijnlijk een laat ei gehad en duurt je cyclus wat langer. Niets om je zorgen over te maken!