Zou het dan toch zo zijn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by LdJ, Feb 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LdJ

LdJ Niet meer actief

Hey hallo, :)

Ik ben nu inmiddels een week overtijd, voel al vanaf vorige week continu menstruatiekrampen & een zeurende pijn in me onderrug (zelfde als bij de menstruatie), ook ben ik nu 'ongeveer' ander halve week bijna de hele dag misselijk & vanmiddag dacht ik dat mijn menstruatie doorgezet was alleen ik had een hééél klein beetje bloedverlies gehad, eigenlijk zo'n klein beetje dat het geen menstruatie kan zijn want als ik ongesteld ben bloed ik vooral de eerste dag enorm erg & heb ik ontzettend veel pijn en dat heb ik nu dus niet. Nou vind ik het zelf nog te vroeg om te gaan testen maar zou het volgens jullie een zwangerschap kunnen betekenen? Ik weet dat jullie geen HA zijn maar ben wel benieuwd.
    Alvast bedankt! :D

2. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Waarom te vroeg om te testen? je bent toch al een week overtijd? een test zou het nu wel aangeven hoor. Gewoon een test doen, hoelang wil je anders wachten.

nou spannend, ik duim voor je~!

3. LdJ

LdJ Niet meer actief

Nou ik dacht misschien dat mijn ongesteldheid toch nog doorzet omdat de klachten er wel zijn alleen niet in die zin zoals ze er altijd zijn. Dus had zelf in gedachten om tot volgende week te wachten & als er dan nog geen menstruatie is om dan een test te gaan doen. (en stiekem ook wel klein beetje bang voor een teleurstelling;))

Dank je wel!

4. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja snap wel dat je de teleurstelling niet wil, maar deze spanning is ook niet leuk :) ik ken het hoor... maar dan kun je misschien verder.
    Succes dan maar..je wilt nog een week wachten :) je hebt wel een goed geduld, knap ;)

5. LdJ

LdJ Niet meer actief

Haha, dat geduld is pure schijn :p Heb totaal geen geduld!

Ik hou je wel op de hoogte... wie weet breekt de menstruatie toch nog door of toch niet..

6. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Whhaaaa ik zou gek worden!! Maar ja... ik test voor 4 dagen vóór NOD... dus ja... wie ben ik?!
    Gooi er een test tegen aan, dan ben je gelijk van alle onzekerheid af en kun je weer met een gerust hart naar de WC! ;)

7. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zeg ook, zou nu een testje doen! Het is al een week, dus als je zwanger ben is de test nu ook wel positief!

8. LdJ

LdJ Niet meer actief

Helaas, no baby for us.
    Ben vanmiddag ongesteld geworden.. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! :D

9. Lizza

Lizza Lid

Mar 1, 2011
    8
    0
    0
    stylist
    Home sweet home
    Vervelend he!

ik weet een beetje hoe je je voelt.
    Na mijn eisprong was ik er stellig van overtuigd dat ik wel eens zwanger kon zijn. Had flinke steken in m'n lies, wat ik anders nooit had.
    Gisteren was mijn NOD. maar zondag verloor ik al iets bruine afscheiding, alleen bij het afvegen. Nu is dat bij mij de aankondiging van m'n menstruatie. Het gekke was dat ik gister het bijna niet had.
    Dus ik begon weer volop te hopen!!
    Helaas vandaag ook flink ongesteld geworden.
    1ne kant blij dat ik van die onzekerheid af ben...
    maarja,, ook wel teleurgesteld natuurlijk!!

We hopen de volgende maand gewoon op een postitieve test!!! :)

10. LdJ

LdJ Niet meer actief

Ja ik was er ook stellig van overtuigd, omdat ik ook kwaaltjes had waar ik anders nooit last van heb gehad.
    & inderdaad bij mij begon het vanmorgen ook heeel lichtjes, zo weinig dat ik dacht dat het misschien innestelbloed was, omdat je wel vaker hoort dat je wat bloed kan verliezen, en vanmiddag kreeg ik opeens zo'n druk aan de onderkant & zo'n hevige rugpijn en inderdaad me menstruatie was begonnen.

Inderdaad! positief blijven denken :) Nieuwe ronde nieuwe kansen! ;)

Veel succes er mee!

11. Evytje

Evytje Nieuw lid

Mar 2, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey

Ik heb sinds maandagnacht hevige menstruatiepijnen die opkomen en gaan, maar nog altijd geen menstruatie.

Ik heb nu bijna 6 jaar (2 x 3jaar) een hormoonstaafje en het is de eerste keer dat ik last heb van menstruatiepijn zonder menstruatie, ik ben dit gaan opzoeken op google en blijkt dat het bandenpijn zou kunnen zijn dat geeft het zelfde gevoel naar het schijnt.

Heb dus een test gedaan maar die was negatief.

Maar kan dit met een staafje?:(

14 maart gaat het hormoonstaafje eruit en gaan we aan kindjes beginnen, zou dit al uitgewerkt kunnen zijn?

Heeft hier iemand ervaring mee?

Groetjes

Evytje

Share This Page