hallo allemaal, heb een vraagje heb sinds ongeveer 2a3 weken last van misselijkheid duizellig en krampen in onderbuik zou nu ook ongesteld moeten worden maar nog niets en ook geen tekens ervan wat ik normaal wel heb. die krapen voelen bijna het zelfde maar dan anders heel apart me man en ik zijn wel aan het proberen om zwanger te worden zou het nu zo ver kunnen zijn?hoop het wel ... heb nog geen test gedaan denk wacht nog een weekje voor de zekerheid. misschien weten julie wat op dat misselijkheid pfff word er helemaal naar van. groetjes,Z
Hoi PJPJ, Hoe is het gegaan met de echo? Dankjewel voor je reactie, vanaf vandaag heb ik geen bruine afscheiding meer.... Wel heb ik al 2 keer een soort spierverrekking in mn buik gehad...niet onderbuik..maar verticaal links van mn buik....maar dat kan ook een verkeerder beweging zijn...naast dit heb ik nergens last van. Vermoeidheid kom waarschijnlijk door de winter en vreetbuien ja ach haha...die hebben we allemaal. ik zal eens kijken of er verder nog iets gaat veranderen..maar blijf het apart vinden.... Groetjes