Ik ben nu 2 dagen overtijd en mijn zwangerschapstest knalt de pan uit. Heel voorzichtig zijn we blij (door schade en schande wijs geworden, dus nog wat voorzichtig). Nu moet ik nu al steeds heel vaak naar de wc, maar ik heb ook het idee dat ik lek van onderen. Denk zelf dat het urine is, al heb ik niet het idee dat ik het niet op kan houden of zo. Herkent iemand dit?
ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en ik heb enorm veel afscheiding, net alsof ik inderdaad in mn broek aan het plassen ben. En dan ga ik weer snel naar de wc, bang dat het misschien bloed is, of toch echt plas, en dan is het een hele berg witte rommel, bahbah... denk dat het erbij hoort...
ja... dat hoort er idd echt bij! Heb ook dat ik elke keer kijk, maar kan me hetzelfde ook herrinneren van onze eerste..
Is heel normaal gelukkig! Het is geen urine maar je afscheiding wordt ook wat meer en vaak dunner. Dat je vaak moet plassen is ook normaal... ik ren nu echt vaak naar de wc (5wk)
Yep, ook nog steeds bollen. Dat geeft van die witte kwark. Heb toch het idee dat wat ik voel meer waterig is
Hallo allemaal... Ik zit vandaag op 7 dpo en 6 voor nod... Vanmorgen smaakte mijn koffie niet, is mijn hongergevoel ver te zoeken, en vanmiddag ging ik naar de weecee en had bruine afscheiding... Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt halverwege mijn cyclus... Kunnen jullie me antwoord geven wat het kan zijn? Liefs
Merah heeft net als ik een IVF behandeling gehad, dan krijg je na terugplaatsing van de embryo Utrogestanbolletjes. Die moet je vanonderen in brengen en dan geeft een soepzooi!!
Zou eventueel innesteling kunnen zijn (als je het positief wilt benaderen). Maar of je het niet-smaken van je koffie kunt gooien op een (eventuele) zwangerschap, zo vroeg voor NOD... dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Ik weet het merah, heb gelukkig niet alleen dit symptoom.... Ik heb borrels in mijn buik, ben weeig, en heb lichte hoofdpijn, en rugpijn, alsof ik ongesteld ga worden....
zo vroeg kan je echt niet aan dat soort klachten weten of je zwanger bent. Ik heb een jaar lang elke maand vage klachten gehad, hoort gewoon bij je cyclus denk ik... Beetje te voorbarig, je wilt iets graag en daarom ga je het jezelf aanpraten. maar dat is mijn mening.
Denk ik eerlijk gezegd ook Sahi. Hoop natuurlijk gewoon dat het raak is voor je moi78, maar de klachten zijn te vaag en niet specifiek voor een zwangerschap. En al zou je zwanger zijn, dan is je hormoonlevel nog zo laag... kun je bijna geen last van hebben.
Hoi Merah, ik weet het allemaal... Ik ga ook niet testen of wat dan ook, ik wacht netjes tot mijn nod, en dat is over 5 dagen al, dus jullie horen het van me...