Vandaag is mijn nod dag maar nog geen bloed tezien en voel ook geen menstruatie krampen, maar voel me wel misselijk en grotere borsten, en 2dagen geleden kreeg ik last van een schimmelinfectie met erg veel slijm en lees overal dat ik naar de huisarts moet want het moet behandeld worden anders gaat het niet weg maar sinds gisterochtend voel ik er niks meer van. kan het zijn dat ik zwanger ben heb nog geen test gedaan.Mijn tempratuur was 37,4. herkent iemand dit? Ik hoop echt dat het raak is want ben nu wel heel erg lang bezig.
als ik je verhaal zo lees zou het zeker kunnen dat je zwanger bent, de enige manier om erachter te kopen is toch om een test te doen! veel meiden hier zijn enthousiast over de testen van de kruidvat 2 voor 5 euro! succes met testen
oh je temp is aardig hoog, testen ! knap dat je dat al niet gedaan hebt vandaag...want je beschrijving klinkt goed. ben benieuwd
en die ongesteldheidskrampen had ik ook, elke dag dacht ik verdomme wanneer komt het nou maar ik bleek zwanger! dus het kan! succes !
ik ga morgen ochtend testen en laat jullie wel weten...hopen op een positieve test duimen jullie mee.
Die grotere borsten en hoge temp had ik ook op nod En kijk mijn banner Verstandig om te testen !! Succes
ik kan bijna niet wachten tot morgen jullie geven mij erg veel hoop hahha maar ik wacht wel tot morgen ochtend want ze zeggen met ochtend urine is het beste ben nu al 1dag overtijd SPANNEND
Ik wil jullie laten weten dat mijn lichaam me weer voor de gek heeft gehouden ben de afgelopen avond ongesteld geworden.