hoi dames ik zit 4 dgn voor nod en heb posi getest. ik heb alleen nu al last van opkomend zuur.. in de zwangerschap van de eerste heb ik hier last van gehad van week 21 tot het einde. niets hielp, behalve veeeeel rennies en beetje zittend slapen. zijn er nog andere (evt medicinale) opties die jullie weten? groetjes!
Ik heb ook ontzettend veel zuur, snachts loopt het mijn neus en keel soms uit. Gebruik rennie, maar vooral toch het middel antagel (rennie helpt bij mij 30 minuutjes maar is makkelijk voor onderweg). En mijn bed staat omhoog bij het hoofdeinde. Succes ermee!
ook opletten met melkproducten... want ondanks dat die vaak het brandend gevoel even blussen kan het ook weer zorgen voor extra aanmaak van maagzuur.... en voordat je het weet zit je in een cirkeltje....
ik heb in de vorige zw (bijna) alles geprobeerd. lust geen vla en melk dus dat niet. antagel werkte bij mij korter dan rennie. ik weet wel dat ik dit keer toch maar naar de ha stap als het zo erg wordt. ik kon op het laatst haast niet warm eten/drinken door de geirriteerde slokdarm