Onzeker... Miskraam of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kinderwens2012, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Meerie, mij gaven ze ook de keus om af te wachten, die pilletjes of curettage.
    Maar ik heb nu al genoeg bloedverlies gehad dat ik inderdaad ook wil dat alles er zsm eruit gehaald wordt.

Mooi om te zien dat jullie weer zwanger zijn, dat geef me ondanks dit moeilijk verlies wel weer goede moed!

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Vind het zo erg voor je meid !
    Hopelijk is de curretage snel achter de rug en valt het lichamelijk mee.
    Ik ben redelijk snel overheen gekomen. De eerste dagen waren wel moeilijk, niemand wist ervan alleen fam. Dus moest een lach ophouden voor alles en iedereen. De dag van de mk heb ik wel als verdrietig ervaren. Wat een ellende en pijn en ik was gewoon echt niet meer zwanger.
    Het hielp mij enorm dat het een leeg vruchtzakje was. Ik was blij dat er nooit leven in heeft gezeten etc.. eerste maand na mk baalde ik wel dat ik niet opnieuw zwanger was. Want op dat moment leek iedereen de eerste maand na de mk wel zwanger te zijn.

29 jan zou ik uitgerekend zijn, soms denk ik wel hoe zou het nu zijn ?

Maar ik ben ontzettend blij met het mensje van nu in mijn buik.

Ik hoop dat jij ook snel een nieuwe en goede zwangerschap mag hebben. Het gemis gaat waarschijnlijk nooit weg, maar het verdriet slijt gelukkig wel.
    Ik had gelukkig veel afleiding school en werk ( ben dag van mk gewoon gaam werken) dus gelukkig niet veel tijd om lang verdrietig te zijn.

Sterkte en een knuffel

3. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Ik hoop ook dat ze op korte termijn een afspraak kunnen maken!

Ik weet nu ook niet wie ik het wel/niet moet vertellen en hoe ik het moet zeggen. Zo moeilijk....

Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke dag is, alles is dan definitief afgelopen!

Ja je ziet vele die snel weer zwanger zijn, maar dat 'geluk' zullen wij wel niet hebben, nu heeft het ook ongeveer 1,5 jaar geduurd. Zeker omdat ik in de 1e 9 maanden maar 3 keer ongesteld geweest ben, ik hoop niet dat we dit weer gaan meemaken. Maar ik heb nog een aantal ovulatietesten, dus ga zsm weer testen, dit heeft de vorige keer ook geholpen!

Ow, dan zou je nu bijna uitgeteld zijn... ik zal dat ook wel in gedachten hebben, ik was nu 3 weken minder ver dan mijn schoonzus, dus het zal wel erg dubbel blijven! Het was zo leuk geweest als we alles samen hadden kunnen delen en samen verlof zouden hebben!

Ik heb gelukkig ook wel veel afleiding, werk, thuis (hondje) en vrienden!

Wel heftig dat je meteen dezelfde dag nog bent gaan werken, dit lijkt me eigenlijk niet zo prettig!

Nog 18 weekjes te gaan voor jou, mooi...
    Geniet van deze mooie periode en bedankt voor je steun!

4. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    @kinderwens2012

Er is mij verteld in het ziekenhuis dat na een curretage je grote kans hebt dat je snel zwanger kunt worden en een goede zwangerschap zal hebben omdat je baarmoeder helemaal schoon is na de curretage. Daar hield ik mij aan vast. Ik was ook zeeeeeer gefrusteerd toen ik de volgende maand ook nog niet zwanger was:( en daarbij komt ook nog eens dat mijn partner regelmatig voor werk in het buitenland zit...en zo ook de maanden na mijn mk op mijn vruchtbare dagen...pffff ik heb soms behoorlijk in de put gezeten hierdoor...wilde zoooo graag meteen weer zwanger worden. Lichamelijk na de eerste curretage was ik niet snel opgeknapt maar bleek dat er nog stolsels zaten waardoor ik mij nog totaal niet goed voelde. Na de 2e curretage knapte ik met de dag aanzienlijk op en een week later zaten we in het vliegtuig naar onze vakantiebestemming. Emotioneel was het zwaar maar ik kon het wel meteen een plekje geven en uiteraard heel veel praten helpt ontzettend! Laat je emoties de vrije loop en doe waar jij je goed bij voelt, hou je niet in en schreeuw of huil soms keihard als jij die behoefte hebt!
    30 jan hebben wij 3e echo, de termijnecho, ik ben dan 11 weken en 1 dag en hopen zoooo dat het goed blijft gaan. Het blijft spannend, zeker als het een keer mis is gegaan...want je weet dan dat het in 1 klap foute boel kan zijn. Maar hou hoop en moed!
    Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en een goede zwangerschap hebt en dat je lekker kunt genieten!!!!
    knuffel!

5. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Ik heb morgen het 1e gesprek met de gyn. Hoop dat ik daarna snel geholpen kan worden en dat alles goed op gang kwam.

Ik heb namelijk een heel onregelmatige menstruatie, 1e keer na het stoppen van de pil was na 5 maanden, toen 3 en toen 2, daarna zat ik tussen 31 en 42 dagen. Best frustie, dus ik was zo blij dat ik nu na 1,5 jaar zwanger was. (d.m.v. ovulatietesten).

Na de curettage zal ik ook weer ovulatie testen gaan doen om de kans op zwangerschap weer iets te vergroten.

Wat heerlijk dat je daarna even lekker op vakantie ging, wij willen ook zsm een weekendje weg plannen, lekker met z'n 2en...
    Mijn man kan er best moeilijk over praten, Hij sluit zoiets het liefst direct af en duwt het weg.
    Ik moet er echt over praten, heb dit nodig. Dag bij dag vertellen we het onze dierbare familieleden en vrienden. Best moeilijk.

Ow ja, nog 12 daagjes, spannend. Ik kan me voorstellen dat het erg spannend is als de 1e keer fout gegaan is.
    Ik hoop dat alles goed is en dat je heerlijk kunt genieten!

Knuff....

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    :( he wat vreselijk verdrietig voor jullie..
    Heel veel sterkte met jullie verdriet..

Deel Deze Pagina