Nogal in de war.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dpmz, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dpmz

Dpmz Nieuw lid

24 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap iets niet helemaal.

Zaterdag (13sept) was mijn eicel 13mm, de dokter zei mij maandag terug te komen. Maandag waren er alleen nog maar eicellen te zien die 1,5 mm waren.. Waar is mijn eicel van 13 mm gdbleven?
    Begin er nogal onzeker van te worden.. Kan iemand mij helpen?

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    wat zei de dokter er dan over?

Er zijn 2 opties.

Het kan zijn dat je ei in tussentijd is gesprongen op zaterdag of zondag.

OF

Het kan zijn dat het eitje niet dominant was en dus gewoon weer is verdwenen, dat gebeurt ook regelmatig namelijk.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Eens met Lorreke.

Ook kan een eicel (follikel eigenlijk; waar de eicel in zit) dor te weinig hormonen, griep, stress etc, stoppen met groeien en weer worden opgenomen door je lijf. Gebeurt vaak, ook bij mensen zonder vruchtbaarheidsproblemen.

4. Dpmz

Dpmz Nieuw lid

24 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een vervangende arts en omdat ik zo teleurgesteld was dat deze maand de iui dan niet zou starten ben ik snel weg gelopen. Dit vanwege het werk van mijn man. Nu was hij onverwachts thuis dus noemende de behandeld arts dit dubbel geluk.. Uiteindelijk dus niet. Als deze niet dominant genoeg was, zou er wel een andere gaan springen dan?

Zaterdag moet ik ongesteld worden..

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Een dominante herken je aan dat hij groot groeit (groter dan 12/13 mm). Soms groeien er meer maar stoppen er een paar en groeit er 1 door; die is dan dominant. De dominante springt als hij echt doorgroeit, anders niet.

Zaterdag ongesteld; kan ook dat je lijf dat niet wordt aangezien er geen eisprong is geweest. Dan krijgt je lijf geen weintje dat het ongesteld moet worden.
    Niet meteen te blij zijn dan.

Het is naar maar je kunt hopelijk snel verder met de volgende ronde.

Deel Deze Pagina