Hoi allemaal, Sinds een week of 2 erg veel last van mn borsten en maar heel kort ongesteld geweest. Dus testje gedaan.. Vaag streepje, ik moet goed kijken om het te kunnen zien en te onduidelijk om op een foto te krijgen. Dus paar dagen later nog maar een testje. Zelfde verhaal. Inmiddels 4 testen gedaan over 2 weken tijd met zelfde soort streepjes. Streepjes lijken wel roze te zijn. Paar maanden geleden hetzelfde gehad. Zelfde soort streepjes op verschillende soorten testen. Toen ben ik uiteindelijk een keer goed ongesteld geweest en heb daarna nog getest maar toen bleef tie gewoon wit. Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken. Iemand ervaring hiermee?
kv2v5 en action. De vorige keer ook testen van test jezelf. Ben aan de pil dus niet echt een cyclus. Niet vergeten maar door de klachten die ik heb en het feit dat ik een nogal stressvolle en verdrietige periode achter de rug heb gecombineerd met maar 1 dag oud bloed in mn stopweek toch maar test gedaan. Daar kwam zo'n streepje op dus paar dagen later weer getest en weer zo'n streepje. De testen die ik daarna heb gedaan ook allemaal zo'n streepje. De ene streep is duidelijker dan de andere maar kan niet zeggen dat ze positief zijn. Maar ik kan ook niet zeggen dat ze negatief zijn omdat ik toch echt een streepje zie die binnen de tijd is verschenen.
Hoi Roos, Jeetje wat onzeker he... Maar ik zit echt in hetzelfde schuitje, test op test geeft een tuur/ minimaal zichtbaar streepje al 2 weken bij mij, niet positief te benoemen maar het doet wel iets..( ik kan er een aantal laten zien als je dat wilt op tuur fotos maar moet ook zeggen mijn camera is niet zo best en dat met die vage streepjes maakt het niet makkelijker)... Steeds als ik denk, nou deze moet mijn vriend zien, word het streepje zo vaag dat tegen de tijd dat hij thuis komt s avonds het zo moeilijk te zien is dat het geen zin heeft om hem te laten kijken... Ik slik ook de pil trouwens.. Menstruatie afgelopen keer enkel donker bruin slijmerige bloed wat na een paar uurtjes stopte en daarna niets meer.. Ben nu al 8 dagen verder na dat beetje "bloed" verlies..de klachten die ik heb lijken erg sterk richting zwangerschap te wijzen ( ben 2x zwanger geweest, beide keren een miskraam 1 op 10.6 weken zwangerschap en 1 op 6.5 weken) en ik herken gewoon de symptomen van die tijd, oom al ben ik dus helemaal niet met zwanger worden bezig...ik ben blij met jou verhaal, heeeeel herkenbaar in mijn ogen! Ik zit er alleen net als jij nog midden in met onderzoeken huisarts e.d. en heb bij mij de oorzaak nog niet ontdekt en kan je daarmee dus ook niet echt helpen... Alleen zeggen dat je niet de enige bent!
Hoi Fenne, rot dat je in dezelfde situatie zit als ik. Ben je al bij de dokter geweest? Bij mij blijven de streepjes gewoon staan en vervagen niet. Ik wil nog even wachten voor ik naar de dokter ga. Even kijken wat er gebeurt. Maar vind het raar. Als ik niet zwanger ben, waarom dan die streepjes en als ik wel zwanger ben, waarom dan geen duidelijker streepje. Echt zo vaag.
Ja ik ben maandag bij de huisarts geweest en morgenochtend weer terug. Krijg morgen de uitslag/uitleg van het bloedonderzoek wat gedaan is. Er is o.a. op hcg geprikt maar ook de schildklier, ontsteking waarde e.d. Ik snap ook echt de streepjes niet, kan ze niet verklaren. Heb jij klachten omdat je bent gaan testen?
Dat bedoelde ik idd Dat is bij mij ook de reden dat ik ook naar de huisarts ben gegaan. Ik wil graag weten waar mijn klachten vandaan komen. Ook omdat de testen vaag blijven en niet echt iets duidelijks zeggen op deze manier en mijn klachten aan blijven houden, vond ik het voor mezelf tijd om aan de bel te trekken. Wil toch wel graag weten hoe en wat
Weer een streepje. Nu op de etos cassettetest. Verscheen binnen de 3 minuten. Het zijn van die streepjes die je ziet op testen van vrouwen die te vroeg testen maar wel zwanger zijn. Alleen lopen ze bij mij niet op. Heel vreemd dit..
Hoi Roos, Hier ook nog steeds hetzelfde nog steeds een vaag 2de streepje bij de test ook bij die van vanmorgen. Mijn vriend heeft hem bij de test van gisteren ook gezien! Vanmorgen bij de huisarts geweest en in het bloed wat afgelopen week geprikt was is minder dan 1 aan hcg gevonden en daarmee duidelijke een negatieve bloed test dus! Aangezien ik ook al bijna 2 weken lichte 2de streepjes zie in mijn testen (en mijn vriend ze nu ook ziet als hij goed kijkt) wijst het bloedonderzoek dus echt uit dat het geen zwangerschap zou kunnen zijn (tenzij het heel pril is) maar dat verklaard 2 weken streepjes niet... mijn huisarts vond het zeeeeer vreemd dat ik toch lichte streepjes zie op de testen en vond het onverklaarbaar maar houdt (en logisch) vast aan het bloedonderzoek. Voor nu dus geen her prik op hcg zolang de streepjes zo vaag blijven bij mij... Dat zegt echter niets over jou natuurlijk! Mijn huisarts is ervan overtuigd dat de lichamelijke klachten (want daarvoor ben ik uiteindelijk naar de huisarts gegaan) met mijn hormonen te maken heeft, dat is voor hem wel duidelijk. Uit mijn bloedonderzoek kwam wel, dat mijn schildklier mogelijk een oorzaak kan zijn van mijn klachten. Hij lijkt te snel te zijn en om dit vast te stellen moet ik over 4 weken weer opnieuw laten prikken zodat we dan de uitslagen kunnen vergelijken met deze. OOK moet ik per direct stoppen met de pil. Ook deze strip waar ik in zit niet meer afmaken en mijn lichaam gaan ontpillen. Het zou namelijk ook kunnen komen dat mijn klachten (mede) van de pil afkomen. Ik slik nu 10 maanden weer de pil en daarvoor eigenlijk geen tot weinig klachten gehad. Maar goed de schildklier kan net zo goed de oorzaak zijn! Mijn huisarts wilt, net als ik, alles onderzoeken en waar mogelijk dingen uitsluiten of bevestigingen. Ik zou je zeker mee willen geven om naar je huisarts te gaan en het daar te bespreken!
Hier trouwens een (vage) foto van de test gisteren... het zijn echt minimaal zichtbare streepjes en heeeel moeilijk met mijn camera vast te leggen maar misschien is het te zien... in het echt zie je hem wel beter dan op een foto.
Hee Ja dat zijn dus idd dezelfde streepjes als wat ik heb. Maar in januari heb ik meerdere testen gehad die echt wit bleven terwijl ik in november/december ook dit soort streepjes kreeg. Ik wacht iig nog even met naar de dokter gaan, heb aankomende week geen tijd. Ga ook even niet testen, pas over een week weer of zo en dan naar de dokter. Dan zie ik het vanzelf wel. Succes ermee! Groetjes
Fenne, is er toevallig bij jou ook een echo gemaakt? En je urine getest? Lichte streepjes op de kv testen kunnen ook verschijnen door dat er een cyste zit in/op de eierstok, en door te veel eiwitten in je urine. K zou je toch willen aanraden hier eens naar te laten kijken.
Bedankt lovelymommy voor het meedenken! Erg fijn want het blijft onzeker wat er speelt. De klachten/ symptomen lijken veel op die van een zwangerschap en dan zulke testjes.en tegelijkertijd een negatieve bloedtest.... Het is best verwarrend... Ik hoop echt dat we de oorzaak gaan vinden. Er is nog geen echo gemaakt en ook niet naar mijn urine gekeken. Maar neem het zeker mee om te bespreken bij de huisarts als ik daar ben ( zal nog wel even duren). Er is wel bloed geprikt op ontsteking waarde en deze was prima, geen afwijkingen in te zien. Mochten meer mensen het herkennen of tips hebben, dan lees ik het in elk geval graag
En ja hoor ook vandaag weer een licht streepje binnen de tijd... Dit keer een testje gebruikt van de action om te kijken wat een ander merk doet die misschien wat minder gevoelig is dan die van KV. Maar ook deze lijkt te reageren op iets....?
Misschien toch een echo laten maken? Bij mij is het nog steeds hetzelfde, alleen ben ik gisterochtend erg misselijk geweest en heb ik overgegeven. Maar vandaag dus weer niet. Geen peil op te trekken. Maar goed zou raar zijn als ik zwanger ben dus ga uit van niet.