Het was al een dag of 4 helemaal weg. Gister kreeg ik voor de tweede keer een borstontsteking en 40+ koorts. Ik probeer het op te lossen door mijn borsten helemaal leeg te laten drinken en of te kolven en te masseren plus wanneer nodig paracetamol. Ik heb antibiotica, maar probeer het niet te gebruiken (vorige keer een allergische reactie en daarna spruw). Het lijkt de goede kant op te gaan. Maar nu ben ik opeens na 4 dagen ongeveer, niks weer flink aan het vloeien en het stinkt. Mijn man ruikt het niet, ik wel op het toilet. Kan dit normaal zijn?
Jeetje, wat heftig meid! Een borstonsteking doet super veel pijn, weet ik helaas uit ervaring. Ik heb zelf ook een keizersnede gehad en heb ook een aantal weken gevloeid, maar toen het stopte bleef het ook weg. Weet niet of het normaal is dat het stopt en na een paar dagen weer terug komt, en al helemaal met zo een temperatuur en geur zou ik toch geen risico nemen en even de dokter bellen. Veel beterschap!
Mijn menstruatie ging altijd gepaard met enorme krampen, dat heb ik nu niet gehad. Het lijkt heel anders.
Hier kreeg ik ook de eerste menstruatie weer na 5 weken, dus dat zou het kunnen zijn. Het was inderdaad ook anders dan voorheen (veel minder pijnlijk). Wel even goed in de gaten houden uiteraard.
Vandaag had ik de na controle. Ze hebben een echo gemaakt en het was allemaal nog goed en mijn cyclus nog niet op gang. Het was dus geen menstruatie. Wat het wel was bleef een gok zei de gynaecologe en ze maakte zich er niet druk om. Dus prima zo bedankt voor de reacties!
Vergeet niet dat je menstruatie en cyclus heel anders kunnen zijn na een bevalling. Mijn menstruatie is nu minder heftig dan voor mijn zwangerschap. Daarnaast heb ik nu gemiddeld mijn eisprong een dag of 2/3 later dan voorheen en is mijn lf ook 2 dagen korter geworden. Dus nog steeds wel zelfde lengte cyclus maar toch heel anders.