Hai iedereen 12 weken echo, Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat het word Ben nu 13 weken en 14 oktober, heb ik pretecho. maar de zenuwen gieren door me lichaam hahaha! Kan gewoon niet wachten dus alsjeblieft meiden, vertel me wat jullie zien haha Liefs
Haha spannend, ik denk zelf ook een jongen droom alleen maar van jongetjes in me dromen heb ik het kleintje al gezien.
Als je de nub theorie bekijkt wijst het " dingetje" toch duidelijk omhoog. Of zien ik dat verkeerd haha
Ik vind t "knopje" van de nub juist afbuigen naar beneden en meer gelijk lopen daardoor met de ruggegraat. Dus ik zeg lekker meisje Haha lekker keer eigenwijs
Tja als iedereen jongen blijft zeggen zou ik mij in twijfel gaan trekken hoor whaha(vooral omdat de meer ervaren jongen zeggen). Maar zelfs na nog keer kijken blijf ik t zelfse zeggen Dus ik ben heullll benieuwd hihi
In http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/444005-grote-nub-topic-deel-4-a.html kan je vragen of iemand naar de NUB wil kijken. Losse topics zijn niet toegestaan. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl