Onzeker na echo...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by 2LittleStars, Jan 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2LittleStars

Jan 11, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag lid van deze site, maar kon wel altijd veel tips en informatie vinden hier. Nu is het tijd dacht ik om ook mijn vragen hier te stellen!!

Ik ben op dit moment weer zwanger na 2 miskramen in het afgelopen half jaar. Afgelopen woensdag heb ik een echo gehad, een vroege. Omdat ik na mijn laatste miskraam niet meer ongesteld ben geworden was het lastig om te bepalen hoe ver ik nu ben. Op de echo zagen we alleen een vrucht en dooierzakje..... Het vruchtzakje was volgens de gyn 5 a 6 weken groot.. Dat er geen beebje te zien was heeft mij erg onzeker gemaakt. Nu heb ik volgende week woensdag opnieuw een echo..
    Hebben meer meiden deze ervaring?

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Bij m'n 1e was er bij 5 weken en 6 dagen ook alleen een vruchtzakje en dooierzakje te zien. Kreeg toen pas 3 weken later weer een echo ivm vakantie en toen een mooi bewegend kindje te zien. Als je tussen de 5 en 6 weken bent kan t best hoor dat er nog geen vruchtje te zien is.

3. 2LittleStars

Jan 11, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie... Pfff ik hoop dat dat bij mij ook het geval zal zijn.. Ik denk ook niet dat ik al heel ver kan zijn. Ik heb op 27 november mijn miskraam gehad

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Rond die tijd is het heel normaal dat je nog geen beebje ziet hoor! Dus maak je niet druk.. :)

5. 2LittleStars

Jan 11, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kiraa bedankt voor je reactie. Maar ik laat me dan lekker gek maken door google waar ik ook veel heb gelezen dat ze soms met 5 weken zelfs het hartje hebben zien kloppen... Pfff word gek

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Met 5 weken is echt heel uitzonderlijk en heel bijzonder! Denk dat je meer verhalen vind die overeenkomen met jouw verhaal dan met die uitzonderlijke verhalen ;) Dus je moet gewoon zoeken op verhalen die overeenkomen met jou verhaal ipv die uitzonderlijke hihi :)

7. Trinity

Trinity Fanatiek lid

Nov 7, 2012
    1,176
    0
    0
    Overijssel
    Dan kan wel meid.. Bij ons was dat ook zo. Bij ons was onze eerste echo gemaakt toen ik 5 weken en 3 dagen was en hier was alleen een vruchtzakje te zien zonder vruchtje.. Wij hebben 2 weken lang in pure onzekerheid en angst gezeten, doodsbang voor teleurstelling. Maar 2 weken later zagen wij een onze kleine met een mooie hartslag.

8. Zanita

Zanita Actief lid

Jan 1, 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had bij 5 weken ook alleen het zakje en een HEEL KLEIN puntje. Niet ongerust worden en nog even afwachten. Gefeliciteerd meid en blijf positief denken

9. 2LittleStars

Jan 11, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, erg bedankt voor de geruststellingen..
    Ik hoop dat ik jullie volgende week goed nieuws kan geven!!

10. Saffron88

Saffron88 Actief lid

Oct 28, 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Bij mij was de kleine pas in de 7e week te zien, aan de 'late' kant maar het kan dus wel :)

11. Veratje

Veratje Actief lid

Aug 29, 2012
    228
    1
    0
    Ja littlestars!

Vorige week was er bij mij ook maar een "licht puntje" vandaag hebben we kloppend hartje gezien :)

Dussss... Dat kan echt in een hoge tempo gaan! Ik heb heel de week gestrest en mezelf onzeker gevoeld. Nergens voor nodig + de dagen gaan dan zo langzaam.

12. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Dit is mijn echo met 5 weken schijnt normaal te zijn volgens de gyne

Attached Files:

13. 2LittleStars

Jan 11, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag woensdag weer voor de echo. Ik probeer niet te veel te stressen maar ik durf me nu ook niet echt bezig te houden met de zwangerschap.
    @dooo88 ik heb ook zo'n foto. Mijn echo zag er ook zo uit. Pfff geeft me wel weer hoop

14. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0

Ik snap je onzekerheid meid!!! Die heb ik ook als je mijn banner bekijkt... En bij mij was er alleen een vruchtzakje te zien en de gyne zei dat dat goed was vr 5 weken dan kun je ook onmogelijk een beeb of een hartje zien zei hij want dat was te vroeg....ik hoop dat ik je wat heb gerustgesteld want zelf weet ik ook niet hoe het op dit termijn er zou moeten uitzien...

Heb ook alleen dit keer een vroege echo gehad... Ik dui' vr je woensdag!!! Ik mag vrijdag spannend!!! Laat me wat weten he!!!

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Wij hadden dit ook.. Met 5 weken een echo gehad, was alleen het ''zakje'' te zien.
    We moesten 2 weken wachten, en gelukkig toen een kleine beeb met een kloppend hartje.
    Inmiddels 33 weken zwanger.

Het kan wel ;) Positief blijven denken. Succes

16. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had hetzelfde: een echo op 5 weken en 3 dagen en enkel een vruchtzak te zien, zelfs geen dooierzak. De week erna had ik een vruchtje met kloppend hartje. Dus maak je vooral geen zorgen, er is een reden waarom men zwangere vrouwen zonder medisch verleden pas een echo laten doen vanaf 7 - 8 weken... Zodat ze zich niet onnodig ongerust gaan maken!

17. 2LittleStars

Jan 11, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames erg bedankt voor de reacties. Geeft me echt hoop. Maar toch gaat dan de gedachte door me hoofd: wat als het voor mij niet geldt?? Pff wil er niet aan denken maar na 2 miskramen vind ik het zo moeilijk om positief te blijven. Morgen middag is de echo. Ik hoop dat het goed zal zijn. Ik was vorige week nog 's ochtends misselijk maar dat is over. Dat maakt me dan ook weer onzeker...
    We gaan het meemaken........

18. 2LittleStars

Jan 11, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!!!

Vandaag dus de echo gehad en het was gelukkig allemaal goed!! Beebje gezien en het hartje klopte. Ben zooo blij..
    Bedankt voor al jullie reacties!!!

19. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Gelukkig maar! geniet ervan verder.

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heel fijn!
    En nu genieten:D