Hoi dames, Ik wil graag jullie raad, ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad, zie foto. Ik zou officieel gezien tijdens de echo 7w3d zijn, maar op de echo is een veel te klein vruchtje te zien. Nu heeft de arts ook een streepje gezet hoe groot het vruchtje nu had moeten zijn. Maar ik zit toch nog met een paar vragen en wil graag weten of iemand dit eerder heeft meegemaakt of gehoord. Ik heb al meerdere miskramen gehad vorig jaar en daarbij teste ik altijd een week voor de officiële testdatum al positief. Nu bij deze zwangerschap testte ik pas 2 dagen voor de testdatum positief. Zou dit kunnen zijn van een late innesteling en zou dit kunnen verklaren dat het vruchtje nu nog te klein is?? Mijn lichaam geeft nog steeds aan dat ik heel erg zwanger ben. Nu moet ik maandag weer bellen als ik nog niet aan het vloeien ben voor een afspraak bij de gynaecoloog. Maar wat zou ik kunnen verwacht bij een volgende echo, zou het dan groter kunnen zijn?? Wie heeft er een foto van een echo van 6 weken, zodat ik zou kunnen vergelijken met mijn echo??
Dat streepje wat de arts geplaatst heeft is dat links? Want naar mijn weten is dat rondje het vruchtzakje en is het erg klein voor 7weken. Dit is een echo van mij met 7-8wk
Nou meid. Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik ook al 7 weken zwanger te zijn.. echter had ik toen een lange cyclus en werd ik vervolgens 2 weken terug gezet.. Ik was erg bang.. Maar mijn zoontje is gezond en wel! Kan toch plotseling anders zijn hoor.
wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Maar een latere innesteling kan inderdaad een reden / verklaring zijn. De hoop nog niet opgeven!
ja klopt het streepje links is wat de arts heeft neergezet. Bij mijn dochter 8 jaar geleden had ik ook zo'n mooie echo als die van jou, dus ik vermoed dat mijn innesteling later is geweest. De eisprong is namelijk aan de hand van pregnyl heel vast en kan niet afwijken. Nu heb ik wel 3 dagen lang buikpijn gehad, die ik normaal ook bij de eisprong heb, dus ik kan ook op de derde dag de eisprong hebben gehad die bevrucht is en die dan ook voor een latere innesteling zorgt. Maar voor alsnog geef ik de moed niet op en blijf ik hoop houden.
Ik dacht bij mijn eerste echo 7 weken te zijn en schrok toen de vk vertelde dat het 6 weken was. Ik maakte me zorgen maar een week later moesten we weer langs gaan en toen zei ze ooh het is toch bijna 8 weken.
Dit is mijn echo ( uitwendig) bij 6+3. Hartje was toen ook duidelijk zichtbaar kloppend in beeld. Van de vk hier op t forum zou je zeker bij 6 weken het hartje horen te zien (tenzij je dus minder ver blijkt te zijn dan je dacht). Was er bij jou niets te zien nog? Ik ga in ieder geval voor je duimen. Mijn cyclus was de maand van conceptie ook ineens heel raar en lang, maar wist ook dat mijn eisprong later was door temperaturen.
als ik jou echo zo zie lijkt het wel wat op de mijne, maar hij heeft niet eens gekeken of er een hartje klopte. Maar als ik kijk naar evt. een latere innesteling dan zou het met de termijn moeten kunnen. Hij heeft ook niet echt opgemeten hoe groot het was alleen laten zien hoe het had moeten zijn volgens de berekening.
Zou hij normaal wel moeten gedaan hebben he knuffeltje... Ik hoop alsnog dat het goed zit meid!!! Duim duim duim!!!
Dag knuffeltje, wat een onzekerheid zeg! Ik hoop gewoon dat het een late innesteling is en dat je snel een mooi kloppend hartje ziet. Dit was mijn echo bij zes weken ..
En wat Nicci zegt klopt niet hoor! Het hartje gaat kloppen tussen de 6-7 weken. De een heeft wel al een kloppend hartje met 6wk en de ander niet
We zijn vandaag weer voor een echo geweest, maar het is nu heel duidelijk dat het niet goed is. Was amper gegroeid en nu geen vruchtje zichtbaar. We wachten af wat mijn lichaam gaat doen en moeten over 2 weken weer terug voor een nieuwe echo.
Verschrikkelijk zeg!! Heel veel sterkte. Het is niet eerlijk, dat deze weer niet wilt blijven plakken.... De volgende is een blijvertje he!
Echt zo oneerlijk!!!! Vind het zo erg vr je meid!!! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!! Dikke knuffel!