Vandaag 5 weken zwanger. Vorige week bruin slijm daarna niks meer. Gisteren erg lage rugpijn. Vandaag bruin rood slijm weinig maar genoeg om van te schrikken. Alleen op wc papiertje. Vanmorgen lichte kramp baarmoeder nu niks meer dit heeft een half uur geduurd. Zou dit het begin zijn van een mk? trouwens heb bij mijn dochter flink bloedverlies gehad en dat is goed gekomen alleen is 7 jaar geleden dus je begrijpt het is allemaal weer nieuw!
Hoi hoi, ik zou je als ik jou was proberen niet te veel zorgen maken. Er zijn veel mogelijkheden wat betreft het kan zijn maar stres is zeker niet goed voor je! En als je je echt zorgen maakt bel je even met de vk misschien kunnen ze je gerust stellen!
Oeh ik snap de schrik dat gaat je niet in je koude kleren zitten! Het hoeft zeker niet, het is 50/50. Aan het begin van de zwangerschap kan je ook bloed verliezen. Probeer zo vroeg mogelijk een echo te krijgen kan al met 7 weken. Verder kun je helaas alleen maar afwachten Veel sterkte en probeer met alle macht je kop op wat anders te zetten, ga uit met een vriendin, ga in bad, kijk een leuke film, doe iets!
Je kunt inderdaad allemaal maar afwachten.. Het hoeft soms niks te zeggen, bloedverlies.. Maar het kan dus ook wel.. Vervelende onzekere periode! Succes, hopelijk is er niks aan de hand zal voor je duimen..
ff update, nu tampon vol en veel rugpijn pffff Krijg vandaag een echo om te kijken nu is 5 weken wel vroeg maar goed misschien zegt het iets?
Heel veel succes bij de echo, ik hoop voor je dat alles net als bij je dochter gewoon goed mag blijven gaan.
Heel veel succes, laat je het nog even weten hoe het is gegaan? Trouwens als het wel een miskraam is en ik hoop van harte van niet kun je beter geen tampons gebruiken..Je hebt dan een grotere kans op infectie is mij toen in het ziekenhuis verteld..
Nou ben ik weer ff wazig hoor. Mocht niet komen voor echo ivm bloeding want ze zou zo niks zien. 5 weken was zowiezo vroeg dus moest toch een week afwachten. Maar ik verlies bloed maar geen stolsels of een zakje ofzo Bij mijn vorige mk goot het eruit nu niet, misschien komt het nog geen idee?