Bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Benthe1986, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

#1 Benthe1986, 21 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2015
    Hi,

Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben (4wk+4) maar ik heb wel last van bruinverlies.
    Nu kan ik maandag pas bellen voor een afspraak voor 1e echo, maar als ik zo lang moet wachten om te vragen of dit niet erg is, word ik gek denk ik :p
    Dit gaat ook bijna hand in hand met het verdwijnen van mijn zere borsten...
    Kan iemand mij hier vertellen of dit normaal is, of dat ik wellicht bij het maken van de afspraak as maandag dit aan moet geven, zodat ik misschien eerder een controle kan laten doen oid?

alvast bedankt.

2. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

ik hoop dat mijn vraag ook beantwoord kan worden. geen bruinverlies meer dit heb ik uiteindelijk maar twee keer lichtjes gejad. maar al.mn zwangerscjaps symtomen die ik had ( zere borsten/moe) zijn helemaal weg en ik maak me ontzettend ongerust... is dit normaal? ik voel helemaal niks meer ,4dagen al niet meer.

3. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me goed voorstellen dat dit allemaal heel spannend is! Het bruinverlies duidt op oud bloed. Dus mogelijk nog wat bloedverlies, ontstaan bij de innesteling. Het verdwijnen van symptomen hoeft niet te betekenen dat het niet goed is. Er zijn genoeg vrouwen, die helemaal niets merken in het begin van de zwangerschap en waar de zwangerschap toch goed verloopt. Je krijgt vaak wat meer zekerheid als je een echo hebt gehad. Alleen ben je nu nog wat vroeg en is er nog niet zoveel te zien op de echo (in ieder geval geen hartactie), dus ik zou de afspraak wat later plannen. Bij 8 weken kan je vaak al veel zien en zeker hartactie, als de zwangerschap goed verloopt! Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina