Onzeker na miskraam over nieuwe zwangerschap..

Discussie in 'Miskraam' gestart door HenA, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik wil hier ook graag even posten. Ik heb verder niet uitgebreid mijn verhaal gedaan. Rond 9 weken ging het mis bij mij, was overduidelijk, ernstige krampen en na een paar uur vruchtje verloren. NA een korte week hield het vloeien op. Dit gebeurde allemaal gewoon terwijl we met vakantie waren en gewoon terwijl ik de week ervoor het hartje had gezien (en gehoord!).Die dingen lopen zo en er is helaas niets aan te doen. wel ben ik nu best bezorgd over een volgende zwangerschap. De gyn adviseerde om 1 menstruatie af te wachten, maar ik wil dat eigenlijk niet. Ik wil elke mogelijkheid benutten. Het lot zal het echter deze ronde bepalen, want mijn man is sinds vrijdag in buitenland en komt pas morgen, dinsdag terug. we hebben donderdagavond nog geklust en waarschijnlijk morgenavond. Mijn eitje zit er echter al sinds zondag aan te komen. Kans dat we dus te laat zijn.of net op tijd. Ik denk dat als ik toch zwanger zou worden deze ronde (ookal heeft de gyn geadviseerd om 1 menstruatie af te wachten) dat het dan maar zo moet zijn omdat we niet in exact de juiste periode hebben geklust. Gekke is dat ik ook weer erg veel zin heb om te klussen. Vinden jullie me onverstandig om het risico te lopen dat het wel raak is of vinden jullie dat ik mijn hart en mijn lichaam moet volgen?

2. Niet meer actief

Meid je hart en lichaam volgen zou ik zeggen.
    Ze raden alleen aan om 1 ronde te wachten, zodat ze precies kunnen zeggen hoever je bent mocht je gelijk weer zwanger zijn.

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meid dat is toch heel voorstelbaar.

maar probeer je in te denken dat het bij de 1e gewoon niet helemaal heeft goed gezeten en dat moeder natuur een handje geholpen heeft.probeer lekker te genieten van je zwangerschap meid.

heel veel succes

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Aha, dat dacht ik ook al. Ik hoop dat mijn lichaam er weer snel aan toe is en ik weer zwanger ben.je bent nu wel echt warm gemaakt voor zo'n kleintje. Zeker als je hem al op de echo hebt gezien.

Deel Deze Pagina