1 week voor nod krampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Engeltje05, 3 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje05

3 jun 2016
    32
    4
    8
    Rotterdam
    Hoii,

Ik wil even mijn verhaal kwijt.
    1 week voor mijn nod heb ik 2 dagen in de avond hele erge krampen gehad. En steken bij mijn linker lies. Wist haast niet hoe ik even moest zitten en liggen het deed zo pijn. Heeft iemand dit ook meegemaakt en uiteindelijk zwanger is geworden. Ik moet 6 juni ongeveer weer ongesteld worden. Maar heb ook menstruatiepijn. Ben benieuwd😳

2. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Ja, ik had dat vorige maand en was toen zwanger. Helaas WAS want werd een vroege Mk

3. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Ik had ruim een week voor NOD zo'n buikpijn. Bij mij is het tot nu toe goed gegaan, ik ben 5 weken en 4 dagen zwanger. Ik duim dat het een goed teken is voor je!

4. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Hier vorige ronde ongeveer week na eisprong dus ongeveer kleine week voor NOD lichte krampen, dacht dus echt nu is het raak, maar helaas bij mij niet. Kwam waarschijnlijk door.de tarwekiemolie :(

5. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Nooit mee gemaakt maar hoop dat het voor jou een goed teken Is!

6. Engeltje05

3 jun 2016
    32
    4
    8
    Rotterdam
    Ben zelf ook heel benieuwd moet as maandag eigelijk worden. Maar hoop het stieken ook weer niet. Heb 2 maanden geleden een miskraam gehad😢 daarna ongesteld geweest. Dat duur ook 2-3 dagen. Dus dat wordt nog heel even afwachten.

Deel Deze Pagina