Onzeker na miskraam

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bodille1988, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Ik heb een soort continue last van een zeurend gevoel en mn (onder-)rug doet soms ook pijn. Zodra je op internet leest, lees je vaak negatieve verhalen. Gelukkig staan er ook veel positieve verhalen bij van mensen die dit ook hadden en waarbij het wel goed is gegaan!
     
  2. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Bij mij was het de 1e keer ook een missed abortion met 8 a 9 weken. En inderdaad, 2 maanden zwanger. Ik hoop dat ik hetzelfde mag meemaken als jij. Een heerlijk slapende baby lekker bij me op mn borst! Ik kan niet wachten!! Maar voorlopig nog even lekker blijven zitten haha.. Super fijn je berichtje!
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  3. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Nou precies dat! We gaan ervoor dat die ukkies inderdaad lekker blijven zitten en over een maand of 8 gezond ter wereld komen!!!
     
  4. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Ook dat is zo herkenbaar! Klinkt een beetje vies, maar ik heb veel afscheiding, waardoor ik soms denk OOO NEE! En dan loop ik snel naar de wc, gelukkig niks te zien! Hopelijk blijft het ook zo! Soms is het zeurende gevoel even weg en dan is het er ineens weer. Hopelijk kan ik de 1e echo wat meer rust krijgen. En datzelfde geldt voor jou!!
     
  5. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    Ja dat herken ik volledig. Of wanneer je net weg ben, dat je zo snel mogelijk naar de wc wil omdat the het voelt lopen. Ik hoop het ook voor jou! Hier al 2 goede echo's gehad, maar durf nog niet gerust te zijn.
     
  6. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Van internet word je sowieso niet vrolijk als je zwanger bent :| Mare waar zit de pijn precies? Ik heb tot een week of 7 links onderin m'n buik enorme pijn gehad die ook uitstraalde naar m'n rug. Werd er op een gegeven moment angstig van en dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus ik naar de huisarts, bleken het m'n darmen te zijn die enorm van slag waren door de hormonen :rolleyes: Zou bij jou zomaar hetzelfde kunnen zijn.
     
  7. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Het zit ook links en inderdaad, door naar mn onderrug. Ik heb altijd al problemen met mijn darmen, dus zou zomaar dat kinnen zijn natuurlijk. Ik maak me alleen zo snel zorgen omdat het vorige keer dus mis ging. Ik kan al dagen niet goed naar de wc, beetje stom, maar ik durf niet echt ofzo. En ik heb zo een vermoeden dat het daardoor ook kan zijn en dat het een soort spierpijn is haha. Net stond ik snel op omdat de bel ging en dan volgt er even een steek. Hopelijk zakt het dit weekend!
     
  8. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Wat fijn dat je al 2 goede echo's hebt gehad! Ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan. Daar gaan we vanuit! Positief blijven, hoe moeilijk het soms ook is. En inderdaad, als je ergens binnen bent, meteen checken op de wc!
     
  9. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Oeps, nog niet klaar! Dat checken op de wc herken ik zo! Hopelijk krijgen we allemaal snel meet zekerheid dat het goed is!
     
  10. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    Inderdaad die eerste tijd is zo onzeker, hadden we maar gewoon een luikje in onze buik. Of gewoon de zekerheid dat het altijd goed gaat
     
  11. AHVDB

    AHVDB Lid

    16 apr 2019
    15
    4
    3
    Vrouw
    Zo herkenbaar, jullie reacties.. Ik heb gisteren een positieve test gedaan, volgens mijn berekening 4 weken en 3 dagen dus heel pril. In september een miskraam gehad (missed abortion) dus ik voel nu ook van alles waarbij ik denk wat is dit? Ook zo lastig omdat ik nog steeds boos op m'n lichaam kan worden dat die miskraam toen niet zelf op gang is gekomen en ik eigenlijk geen klachten had.. Tenminste dat dacht ik, maar misschien waren sommige krampen ofzo toen wel een teken.. Pff echt niet teveel over nadenken
     
  12. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Het zeurende gevoel bij de onderbuik ken ik maar al te goed. Had er toen ook zelf een topic over aangemaakt. :roflmao:

    Ik heb helaas 2 miskramen gehad (een in September en een in December, beide keren was het vruchtje gestopt met 6w en 4d) en nu ben ik weer zwanger. Morgen heb ik mijn eerste echo en dan ben ik 7w en 6d. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog steeds behoorlijk onzeker ben. Hopen dat de echo me morgen meer kan geruststellen. :oops:
     
  13. AHVDB

    AHVDB Lid

    16 apr 2019
    15
    4
    3
    Vrouw
    Hoe was de echo? Hopelijk heb je goed nieuws gezien!
     
  14. Lacer

    Lacer Lid

    23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    We hebben een kloppend hartje gezien! Ben wel ietsjes terug gezet qua termijn :roflmao:
     
    AHVDB vindt dit leuk.
  15. AHVDB

    AHVDB Lid

    16 apr 2019
    15
    4
    3
    Vrouw
    Wat fijn! Gefeliciteerd!
     
  16. AHVDB

    AHVDB Lid

    16 apr 2019
    15
    4
    3
    Vrouw
    Ik heb veel minder krampen dan bij de vorige toen het uiteindelijk een miskraam werd.. Nu vooral misselijk in de ochtend en gevoelige borsten.

    Maar dat hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen.. Afwachten tot de eerste echo, meer kunnen we niet doen.
     
  17. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Ik snap je zo! Ik probeer er ook niet te veel over na te denken, maar onbewust doe je dat echt wel. Je voelt van alles en ik was dagen misselijk en vanmorgen niet. Dus dan ga ik me daar weer zorgen over maken. Daarna kwam het wel. Maar je bent gewoon zo bang dat het weer gebeurt. Dat heb ik in elk geval! Hopelijk Komt het voor ons allemaal goed en zitten we over 8 maanden met een kleintje!
     
  18. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Wat fijn! Hoeveel weken zit je nu?
     
  19. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Dat is zeker waar! Elke zwangerschap is anders zegt mijn moeder elke keer tegen me als ik me weer onzeker voel over dingen die ik niet voel en de vorige keer wel. Wanneer heb je je echo?
     
  20. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Hoi Mandy, hoe is het met je?
     

Deel Deze Pagina