Wie heeft er ervaring met womencare Brasschaat. Ik ben momenteel 14 weken zwanger en wij hebben hier op 17 september een nipt test gedaan, tot op heden geen uitslag. Ik vroeg mij af hoelang het bij jullie duurde voordat je dit kreeg..
Ik heb op dezelfde dag daar de NIPT uit laten voeren en ook nog geen reactie gehad. Overigens zit ik in een clubje met iemand die op 14 september de NIPT heeft laten uitvoeren en zij had gisteren uitslag (dus twee volle weken wachten).
Oh echt. Spannend he. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat er dan zaterdag de uitslag is. Maar het klopt toch dat het tussen de 10 en 15 werkdagen is en weekend wordt ook gezien als een werkdag? Hebben jullie het geslacht ook laten meebepalen?
Wat toevallig allemaal op dezelfde dag. Maar dan zouden we zondag uiterlijk de uitslag moeten hebben toch?
Ik heb vandaag gebeld en manon gaf aan dat we t na het weekend waarschijnlijk horen maandag of dinsdag, wellicht is t bij jullie anders.. Maar dit is dus langer dan 15 dagen..
Ja ze gaf aan dat het weekend wel wordt meegerekend maar soms gaat t sneller, het moet vanuit vs komen. Nou ik ben benieuwd. Ik had me juist ingesteld op de uitslag dit weekend..
Ik ook morgen is eigenlijk 15 dagen dus vind maandag echt aan de late kant. Ik wil zo graag het geslacht weten
Nou dat nummer nu een paar x gebeld gaat enige tijd over en dan hoor ik dat het niet in gebruik is.. raar hoor
Apart. Gister namen ze bij mij ook niet direct op maar belde ze me terug.. Misschien wordt je ook teruggebeld..
Ik ben net gebeld met de uitslag. Alles was goed. Morgen of dinsdag taart en dan weten we het geslacht