Hier ook e een die zichzelf van alles in dr hoofd haalt! ook geen pijnlijke borsten meer sinds zaterdag. ik heb ook een ma gehad in mei, maar toen merkte ik daar niets van..voelde me gewoon zwanger! Ik heb over 1.5 week de eerste echo...zo spannend! Ik google me ook suf, terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen...pffff....lastig!
Pff ik ben ook zo hoor.. Zo bang dat het mis gaat, dat ik er nog niet van durf te genieten. Wel mooi hartje zien kloppen gisteren, maar iets in mij zegt dat het vast mis gaat. Heel irritant en vrij irrationeel natuurlijk.. maar i cant help it. Op een of andere manier voel ik me ook schuldig naar mn kindje toe dat ik er nog geen band mee wil.. stom he.. stomme hormonen ook. pff
Oooo.. ik zou echt een stuk gerustgesteld zijn als ik het hartje heb gezien! Al is dat straks misschien weer anders.. hihi Ik voel echt helemaal niks meer, af en toe buikpijn, maar dat is het, geen gevoelige borsten meer. Dat nam echt met de dag af. Al die andere 'kwaaltjes' zie ik niet echt als kwaaltjes, zoals dat ik het 's avonds echt steenkoud heb. Ik heb het altijd koud, dus of het nou een kwaaltje is.. I don't know. Beetje smerig, maar had vandaag gewoon opeens echt mega veel afscheiding.. Is dit normaal? Ik denk maar, er zijn dames wie van alles voelen en dan is het toch misgegaan en dames wie niks voelen en het allemaal oke gaat. Elke vrouw is echt weer anders. Ik straal maar positieve energie uit naar mijn buikje
Ik lees ook mee, ben ook zo onzeker... komt omdat ik ineens zwanger ben, terwijl dit totaal niet te verwachten was!! In juni PCOS geconstateerd en toen te horen gekregen dat ik moest afvallen (18 kilo), eerder zouden medicijnen niet helpen om een eisprong te krijgen... nu testte ik afgelopen vrijdag ineens positief! Om uit te sluiten, had helemaal geen idee dat ik echt zwanger zou kunnen zijn.. Je leest zoveel over dat het bij de conceptie al fout kan gaan, met stress etc. Ik heb zoveel stress gehad de afgelopen 2/3 weken, en niet echt gezond geleefd.... ik maak me zo'n zorgen... durf niet echt blij te zijn nog, en daar voel ik me dan weer keischuldig over.... Ik ga nog maar eens wat afleiding zoeken, a.s. dinsdag weet ik hopelijk meer... *áls er een levensvatbaar vruchtje zit...* Liefs,
Zo dat is wel heftig, maar ook erg mooiii! Lastige periode dan he, gelukkig heb je snel je echo. Spannend zeg, is nog minder dan een weekje! Hoop dat het er allemaal goed uit ziet! Ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben, veel pijn in mijn onderbuik gehad. VK zei dat het bandenpijn kon zijn. Nu heb ik daar vandaag helemaal geen last van gehad. Moet ik me dan ongerust maken? Al mijn symptomen worden alleen maar minder Probeer maar in mijn hoofd te houden dat elke zwangerschap weer anders verloopt..