Hoelang duurde het..?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Meis28, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoe lang duurde het voor jullie er achter kwamen dat jullie zwanger waren? Meteen al vanaf het begin of pas na een aantal weken?

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier één dag voor m'n NOD erachter gekomen. Had al wel zo'n voorgevoel.

3. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Sterk voorgevoel en eerste symptomen vanaf 2-3 dpo, licht positieve test op 9 dpo, donkere positieve test en positieve digitale op 11 dpo!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik was 5 weken zwanger toen ik testte, wat eigenlijk meer was om het uit te sluiten.

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Bij de eerste 2 zwangerschappen had ik enorm veel afscheiding en beiden keren 4 dagen voor NOD positief, deze keer ook enorm veel afscheiding + posi test maar nu duimen dat het idd een zwangerschap is. :)

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Leuk om die verschillen te horen! Marytje jij had best een onregelmatige cyclus in t begin, was dat ontpillen?

7. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ja inderdaad!

Nee ik heb pcos (geen eisprong). Na 7 maanden achter gekomen en toen direct het medische traject in gegaan. Vanaf april aan de hormonen gegaan. 5e keer (en hoogste dosis, brrrrrr) hormonen slikken was het raak!! Ik ben dolgelukkig!!

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Had een sterk voorgevoel mede door de symptomen vanaf 3dpo. Op 11 dpo positief getest :)

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bij deze zwangerschap had ik 4 dagen voor mijn NOD al het gevoel dat het raak was, maar heb pas 2 dagen voor mijn NOD getest.

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gefeliciteerd!!! Marytje ook gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je super blij bent! Merkte je wat van die hormonen die je kreeg?

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    3 dagen voor nod of 5 dagen voor nod.

uitleg, 3 oktober posi ovu gehad, maar ei springt dan niet gelijk dus zal dan het laatste zijn 5 dagen voor nod.

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Zijn er ook dames die er pas heel laat achter kwamen??

13. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Dankjewel!! :)

Ja, in de hoogste dosering helaas wel. Deze ronde nog aan de lijn gehangen met de gyn of ik aub iets anders mocht (nee dus), maar is niet meer nodig nu... Gelukkig!
    Met 2 lagere doseringen weinig last. Maar het is het waard!
    Ben jij al naar de ha geweest met jouw cyclus?

14. Zonnetje050

Zonnetje050 Niet meer actief

Ik kwam er 3/4 dagen voor mijn NOD achter, had geen symptonen ofzo (heb normaal PMS en dat lijkt al veel) maar dit keer helemaal niks, hooguit flinke steken in mijn borsten haha dus denk ff testen en ben intussen 5,5 week!

15. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik had 4 dagen voor NOD de eerste posi test. Was standaard neurotische testdrang, en gaf er maar aan toe omdat ik dan meestal weer ff twee dagen rustig was haha.
    Verwachte echt niets!! En ineens een streepje! Dus dat was heel cool!

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja ben net naar de ha geweest. Ze zei dat t heel goed kon en dat het niets raars is.. Dat sommige vrouwen altijd onregelmatig zijn.. Ze heeft een urine test gedaan waaruit nogmaals bleek dat ik dus niet zwanger ben. Ze zei dat ik gewoon kan blijven proberen omdat ik best kan ovuleren ook bij een lange cyclus.. Dus ik kijk t nog maar een tijdje aan!

17. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Ik voelde 4 dagen voor mijn nod dat ik een innesteling had, toen ik twee dagen overtijd was, heb ik een test gedaan en dat was zeer duidelijk positief!

18. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist het heel vroeg, kreeg namelijk een bloedtest anderhalve week na terugplaatsing (IVF). Enkele dagen voor NOD, al weet ik niet of toepassing is in een IVF cyclus.

19. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Bij mn dochter wist ik het al een paar dagen van te voren, voelde me zo anders. Gespannen tieten ook, niet normaal!
    En bij deze zwangerschap.. totaal niet. Dacht serieus ongesteld te worden. 's Avonds op mn NOD een test gedaan en eerst nog mn mantra 'ben niet zwanger-ben niet zwanger- ben niet zwanger' gedaan.
    Maar toch echt een licht streepje, whaha :D Was helemaal flabbergasted!

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    haha ik ook ja, mezelf erop ingesteld dat ik niet zwanger zou zijn en de test op NOD gedaan, "om er maar van af te zijn"... toen twee streepjes!!

Deel Deze Pagina