Oke.. ik heb eergister positief getest en vanmorgen zo goed als negatief maar nu gebeurt ineens iets met me tepels.. ik heb er een foto van gemaakt want anders is het nooit duidelijk. zijn die bultjes nou de bultjes van montgomery? mijn tepel lijkt ineens ingetrokken als ik hierop google lees ik dat dat komt door melkklieren die te kort zijn voor de harde borst. ik voel ook allemaal harde stukken klieren in mijn borsten. je ziet ook aders lopen door me tepels en bij deze tepel is de onderkant van me tepelhof helemaal blauwig... kan iemand me iets over mijn tepel vertellen?!
is er niemand die weet of dit nou die montgomery bultjes zijn ja of nee?! net trouwens weer getest en nu gewoon goed positief met middag urine dus vanmorgen was me urine vrees ik gewoon hcg loos haha
Haha! Dapper hoor! Van die kliertjes weet ik niet, die van mij zien er anders uit. Met mijn borsten gebeurt niet zoveel... Alleen ontdek ik net bij nader onderzoek dat ik aan de eerste zwangerschap (en ik denk vooral de borstvoeding) striae op mijn borsten heb overgehouden. Was me nooit eerder opgevallen, en is (gelukkig) de enige plek op mijn lijf waar ik dat heb....
hey die heb ik ook!!!! heel normaal dus ben benieuwd naar je verdere test verloop meid! miss bloedtest?!?! succes
Kliertjes is normaal! Heb ik ook! En sinds vandaag ineens 2 dikke aders over mijn borst/tepel. beetje vergelijkbaar met jouw foto, alleen bij mij is het echt heel dik. Een vriendin van me test 's avonds positiever als in de ochtend, misschien is het bij jou ook zo?
hi all ! nog bedankt voor de reacties! inmiddels ben ik zeker weten zwanger dus het waren inderdaad kliertjes en dikke aders enz!! weet ik dat ook weer haha