in plaats van misselijk en geen trek - honger-

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Daniellu, Jun 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    De titel zegt het al, honger. ik heb het idee dat ik last heb van magzuur of een beetje miselijkheid ik weet t verschil niet. maar ik blijf gewoon trek hebbe en ik eet het ook! ik mag over 4 dagen testen.
    meer vrouwe met deze symptone?

2. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

Jan 24, 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Hey!
    Ik mag over 2 dagen testen en mijn eetlust is ook echt heel groot op dit moment!!
    Het is zelfs nu zo erg, dat als ik aan eten denk, dat ik ook daadwerkelijk honger krijg!! hahaha

3. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    jaa dat heb ik ook heb net bijna de hele ah leeg gekocht allemaal lekkere dingen haha maar eet niet meer dan normaal.
    heb het gevoel dat alles wat ik eet heel hoog in me maag ligt zeg maar heb jij dat ook?

4. Nofje

Nofje Lid

Oct 15, 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor. Dat heb ik ook al vanaf het begin. Niks misselijk, of ja soms met vlagen. En met 5 weken best wel wat maagzuur. maar nu... Honger als een paard en stikken van de hoofdpijn... Ik eet denk ik wel 6 keer per dag iets kleins en als ik de hoofdmaaltijden op mijn bord heb liggen zit ik na een paar happen echt vol..
    Dus wie weet dames!! Succes met testen!!!!

5. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Jaa we houde de hoop erin! goed nieuw van jou zijde ;) *ging bijna denken dat ik gewoon uitgehongerd was hihi

Share This Page