Langdurig bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nightelf79, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hallo,

ik ben inmiddels 7 weken en 3 dagen zwanger en heb sinds de 5e week dagelijks helderrood bloedverlies bij afvegen. We hebben inmiddels al 2 echo's gehad, waarbij een kloppend hartje is gezien, maar voor het bloedverlies is geen reden gevonden.
    Het bloedverlies blijft en wordt ook meer wanneer ik bijvoorbeeld mn dochter til, op mn werk patiënten overschuif (ben radiologisch laborant) etc. Is het verstandig dat ik nu weer contact opneem met de gyn of moet ik maar rustig afwachten tot de echo van 9 juni?
    Door het aanhoudende bloedverlies blijf ik nl zo ontzettend onzeker en kan echt nog niet van de zwangerschap genieten.......

Alvast bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nightelf79,

ik snap je ongerustheid, maar ik denk dat dit niet echt minder wordt als het bloedverlies blijft en je toch vaker echo's krijgt. Teveel echo's in het begin is ook niet echt goed voor een kindje. Je kunt natuurlijk altijd even bellen als je je erge zorgen maakt, maar ik denk dat je toch even af zal moeten wachten. Waarschijnlijk heb je een poreuzere baarmoedermond en er is ook wel steeds een aanwijsbare oorzaak; drukverhogende activiteiten. Dus probeer het iets rustiger aan te doen en het bloedverlies is naar, maar je kindje merkt daar nu in ieder geval niets van.

Groetjes BRigitte

Deel Deze Pagina