onzeker of ik nu wel/niet zwanger ben

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zwangerwens, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ babybelle: jeetje al 3 jaar bezig? Hoop voor je dat deze mooie droom snel werkelijkheid wordt meis! Gek van het bloedverlies! Zal voor je duimen dat het een innestelingsbloeding was!

Hier toevallig ook een gekke droom gehad vannacht....ik droomde dat ik snachts wakker werd om te plassen en dat heel ons huis overhoop was gehaald door inbrekers. Ons meisje van 6 jaar had ze door het raam naar binnen gelaten en lag te bibberen in haar bedje en was bang dat we boos zouden worden op haar... Maar oh wat een mooi meisje was t zeg met mooie donkerblonde krulletjes...hoop dat we snel zo'n mooi kindje mogen krijgen!

2. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ja ik verwacht mn ongi tegen t weekend.. meestal begint t bloeden bij mij al van te voren rond de 15 16de van elke maand ben ik al hevig aant menstrueren.. heb altyd n rare cyclus, hoewel die regelmatig is , heb toch altyd zo van die vervelende tussentijdse bloedingen. maar het echt doorbreken gebeurd wss zaterdag of zondag ofzo..
    dus eigenlijk ongeveer gelijk met jou.. nou zo n reisje hoeft nie slecht te zijn hoor, kan je effe aan andere dingen denken ipv te pas en te onpas naar de wc te rennen om de boel te checken

3. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ja ja zit aan ronde 38.. nooit gedacht dat ik dit zou meemaken maar ja het is nie anders...

ja en ik ben nu pas bijna 10kg kwijt en mn man ook.. we leven een pak gezonder en hij is zn anti depressiva aant afbouwen dus nu is zn dosis heel klein.. dan denk ik van ja missch speelt dat allemaal wel mee en ist idd raak.

maar het is zo vervelend om op alles te letten zo en je kan t nie tegenhouden he!!

en oh nee jij ook al een droom over n mooi meisje.. erg he.. je denkt gewoon bij jezelf missch was dat mn kindje en heb k haar nu al gedroomd:(

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja t blijft ook door je hoofd heen spelen! Wij hebben onlangs ook een mk gehad, wie weet was dat ons engeltje wel en anders misschien onze toekomstige dochter!

Hoop voor je dat dat idd allemaal meespeelt voor jullie en dat t nu gewoon raak is! Dikke knuf!

5. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    dankjewel engeltje!!

ja je weet idd maar nooit!!

wanneer is jouw nod ?

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    1 februari is mn nod pas...heb net mn ongi achter de rug, dus nu hop aan de klus ;)

7. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ow okee
    nieuwe ronde, nieuwe kansen!

oke dus nu net.. nog geen 2 minuten geleden, zat ik hier zo met laptop op schoot en ik voelde een soort van electriciteitsschock in mn buik, pijnlijk!! ik schrok echt recht .. mn man wist ook nie wat me overkwam.. :$
    maar twas niet in mn onderbuik.. gewoon ter hooggte van mn navel ongeveer.

echt ik word gek van mn lichaam

8. wendely

wendely Lid

9 jan 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey

Ik ben bijna een jaar gestopt met de pil dus dat kan het niet meer zijn...maar nog een paar dagen wachten en dan kan ik testen dus nog even geduld hebben ik heb gister wel een test gedaan die was negatief maar die was ook eigenlijk veel te vroeg want moet als het goed is maandag ongesteld worden maar hoop het niet:x ....maar we zullen zien dus wat denk jij zijn het zwangerschapsverschijnsellen of niet ?

Badankt voor je reactie

Liefs wendy

9. wendely

wendely Lid

9 jan 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oorspronkelijk geplaatst door zwangerwens [​IMG]
    Het kunnen volgens mij klachten zijn die passen bij innesteling, maar kunnen ook ontpil klachten zijn. Ben je net gestopt met de pil? Ik hoop dat het raak is! Het wachten duurt lang, weet er alles van!

Hey

Ik ben bijna een jaar gestopt met de pil dus dat kan het niet meer zijn...maar nog een paar dagen wachten en dan kan ik testen dus nog even geduld hebben ik heb gister wel een test gedaan die was negatief maar die was ook eigenlijk veel te vroeg want moet als het goed is maandag ongesteld worden maar hoop het niet:x ....maar we zullen zien dus wat denk jij zijn het zwangerschapsverschijnsellen of niet ?

Badankt voor je reactie

Liefs wendy
    [​IMG] [​IMG]

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wow wat een mooie droom. Zou het een voorteken zijn of een berichtje vZn boven om de moed niet op te geven.

11. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    lovewinnie.. ik hoop beide! :(

12. MamaVnMilan

10 jan 2012
    33
    0
    0
    Amersfoort
    .........

13. wendely

wendely Lid

9 jan 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow God nu is het echt dood eng ik heb een vroege test gedaan van predictor en ja hoor dik positief ...maar ben nu doodsbang dat ik alsnog ongesteld wordt en dat is maandag als het goed is heb wel die buikpijn dus vind het allemaal maar spannend maar vooral omdat ik al 2 miskramen heb gehad ....

Lieve groeten wendy

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wendely: gefeliciteerd! Nu hopen op een plakbeebje dan!

15. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    wendely.. wou dat ik dat ook kon zeggen at this point:(
    nou ik feliciteer je voorzichtig en wens je een vlotte zwangerschap toe en moge je een gezond kindje ter wereld brengen over 9 maanden!!!!:D

Deel Deze Pagina