Vage test en al maanden raar gevoel

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Well123, 30 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Well123

Well123 Lid

14 jul 2021
    21
    2
    3
    #1 Well123, 30 dec 2023
    Laatst bewerkt: 30 dec 2023
    [​IMG][​IMG]
    Foto zie 3e reactie hier

Dit is een beetje een raar verhaal. Van het zomer zijn mijn man en ik “samen” geweest en meteen had ik t gevoel dat de bescherming niet goed ging. Afijn, negatieve testen, zware ongi al die maanden, dus gelukkig vals alarm (voor mij).

Nu voelde ik laatst toch iets in mijn buik bewegen, wat ik herkende van mijn twee kinderen tijdens de zwangerschap. Net toch maar getest. En dit is het resultaat. Logica zegt dat wanneer ik zolang zwanger zou zijn, er een superduidelijke test moet zijn. Maar het gevoel laat mij niet los. Herkent iemand dit? Is dit “gewoon” een angst die zich manifesteert door mijn gedachten? Ik wil ook niet naar de dokter met zo’n “dom” verhaal.

2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik zie geen foto. Maar een dokter kan je beter verder helpen, met bloedonderzoek, echo etc.

3. Well123

Well123 Lid

14 jul 2021
    21
    2
    3
    #3 Well123, 30 dec 2023
    Laatst bewerkt: 30 dec 2023
    Ik krijg de foto niet geüpload. Edit: gelukt

4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oke, maar je zegt ook zelf dat je voor deze tijd een duidelijker test zou verwachten dus ik denk toch dat het geen positieve test is. En mocht je er echt mee zitten, zou je toch naar de dokter moeten stappen voor bloedonderzoek en eventuele echo. Vanaf de forum kunnen wij er niets anders van maken.

5. Well123

Well123 Lid

14 jul 2021
    21
    2
    3
    Het is gelukt
    Ja, wellicht toch maar doen inderdaad. Het is dat ik me er wat voor schaam

6. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Nergens voor hoeven schamen. Dokter is ook voor dit soort dingen. En ik heb je test gezien en die is negatief.

Well123 vindt dit leuk.
  7. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.390
    1.925
    113
    Indd als je je zo voelt en de test bied geen duidelijkheid dan indd even langs de huisarts en bloedprikken/echo. En anders als je buiten dat allemaal om wilt kan je ook kijken of je misschien ergens terecht kan voor een pretecho?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.594
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is een indroogstreep.
    Je bent dus gelukkig niet zwanger :)

En mocht je dit niet geloven, dan zou ik gewoon een echo laten maken voor (hopelijk) 100% garantie

Well123 vindt dit leuk.
  9. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.886
    6.416
    113
    Die bewegingen voel ik sinds mijn twee zwangerschappen ook af en toe, ik vraag me echt af of ik toen ik zwanger was dus wel telkens de baby voelde, of dat het mijn darmen gewoon waren. Maar ik kan me het gevoel niet herinneren van voor de zwangerschap, gek he? In ieder geval betekent dat gevoel dus niet per se dat je zwanger bent, en gezien die mogelijk onveilige seks in de zomer was, zou je nu wel meer van een zwangerschap moeten merken. Plus negatieve testjes, menstruaties tussendoor en nu een test met vermoedelijk een indroogstreepje… ik zou er dus volledig van uit gaan dat je niet zwanger bent :)

WWJD en Well123 vinden dit leuk.
  10. WWJD

WWJD Niet meer actief

Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik voel het ook soms, dan flitst het ook door m'n hoofd, van huh zelfde gevoel. Maar voor de eerste heb ik dat inderdaad nooit xzo (bewust) gevoeld.

TO ik zou inderdaad de huisarts vragen voor bv bloedafname.

Deel Deze Pagina