Tips tegen kwaaltjes in je zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaMa2X, 18 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Het leek me een leuke nieuw onderwerp,want ik zie zoveel kwaaltjes op deze site die eigenlijk best wel makkelijk te verhelpen zijn.
    Tips tegen kwaaltjes in je zwangerschap/huis/tuin en keuken middeltjes of wat jou helpt/hielp in je zwangerschap.

*Mijn eerste tips*
    *kramp* in je kuiten 's nachts>>>leg een zakje lavendel onder je laken of een stuk lavendel zeep onder je laken of matras.
    *Misselijkheid* neem een stukje gember(koek) dit zorgt voor rust in je maag.

Ik hoop dat er veel tips binnen komen waar iedereen iets aan heeft![/b]

2. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    ja dat zijn de kwaaltjes, maar ik zou het leuk vinden als hier Tips tegen die kwaaltjes komen te staan die hulp kunnen bieden aan andere zwanger vrouwen...

heb je iets leuks?schrijf maar op:D

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Van mij wel een andere tip: die grote letters en vetgedrukt en smileys door elkaar komen een beetje irritant in beeld...

Maar ik denk dat er wel overal tips zijn te vinden, en wat bij de een werkt, werkt bij de ander helemaal niet.

4. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    ja dat is waar ik zal het even veranderen....goeie tip!

5. liz79

liz79 Lid

2 mei 2008
    24
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk idee, mama2x!

Ik heb niet echt goede tips (meer tips nodig eigenlijk!). Bij misselijkheid meteen wat eten; neem koekrepen of inderdaad gemberkoek mee.
    Als ik erg last van mn borsten heb slaap ik met een strak hempje of sportbeha aan.

gr. Liz

Deel Deze Pagina