Onzeker onzeker onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mein, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mein

Mein Lid

13 feb 2009
    5
    0
    0
    hallo iedereen
    Zijn er meerdere meiden die zooooo onzeker zijn dat het allemaal goed zit!? Ik heb ondertussen meerdere positieve testen. Maar nog totaal geen zwanger gevoel. Heb afgelopen 2 weken gevoelige (re) borsten gehad, maar dit zwakt nu af... Het is mijn 1 zwangerschap dus ben erg onzeker of het allemaal wel gaat zoals het moet gaan...

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik bleef onzeker tot ik de echo kreeg.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb ook maar zeer weinig symptomen gehad, last van borsten, tm week 9 moe en verder..... niks, noppes, nada. En zie mijn banner....
    Maar ik begrijp je onzekerheid wel hoor.... maar positieve test is toch echt ZWANGER hoor. Maar het zal inderdaad wel veranderen zodra je je eerste echo hebt gehad.

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Bij mij verdween het na de nekplooimeting. De echo was zo mooi en we werden door de vk helemaal gerustgesteld. Daarna met de week meer gaan genieten. Ook omdat ik er steeds zwangerer uit ging zien en minder kwaaltjes kreeg.

Die eerste weken duren ook zo lang he?!
    Dat je symptonen afnemen wilt echt niets zeggen. Sommige meiden hebben helemaal nergens last van gehad en toch prachtige gezonde kindertjes op de wereld gezet. En wie weet voel je je over een week weer hondsberoerd (begon bij mij bij 8 weken).

Gr. Ilse

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

die eerste weken zijn niet leuk, toen mijn ha me vroeg naar mijn gevoelens tov de bevalling had ik zoiets van "eerst maar eens zien of alles goed is" pas later kon ik wat geruster zijn, en pas na mijn echo met 11 weken 2 dagen kon ik onbezorgd genieten...

die onzekerheid hoort erbij, vervelend maar waar. je weet toch niets tot je een hartje hebt gehoord of gezien...

6. Medde

Medde Lid

8 jan 2009
    55
    0
    0
    ik heb precies hetzelfde, ben iets meer dan 8 weken zwanger maar kan niet wachten op de eerste echo zodat het 'echt' wordt. Ik heb weinig zw. klachten; beetje pijnlijke borsten maar dit is de ene dag veel opvallender dan de andere dag, ben een beetje meer moe dan normaal... ik leef met je mee want zoals gezegd; heeeeeel herkenbaar!

7. Mein

Mein Lid

13 feb 2009
    5
    0
    0
    dankjewel voor jullie reacties. Onzekerheid is er zeker nog, maar is toch fijn te weten dat meer deze gevoelens hebben. 25 februari heb ik mijn eerste echo! Dus nog eventjes afwachten... Het moe zijn heb ik ook, vooral al heb ik een erg drukke dag!

8. Medde

Medde Lid

8 jan 2009
    55
    0
    0
    ik 24/2! Leuk! Nou, dan zijn we rond dezelfde tijd waarschijnlijk opgelucht; dat we dan hopelijk allebei ons kindje zien zwaaien :) !

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb het ook heel erg, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zit, maar je weet het pas zeker als je de echo hebt gehad. Ik ben zo bang dat het 'opeens' niet goed blijkt te zijn....
    En bij Eva had ik de eerste echo met 6 weken en 5 dagen.... nu moet ik nog 2 a 4 weken langer wachten! Echt onmenselijk ;).
    En als je dan een goede echo hebt en een paar weken verder bent, denk je: het viel eigenlijk best wel mee, dat wachten ;).

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hooi!

nou ik zal je zeggen dat ik onzeker blijf tot op het moment dat ik bevallen ben en een gezond kindje in mijn armen krijg zo erg is het bij mij!

Elke keer dat we naar de v.kundige moeten gewoon voor controle krijg ik diaree (sorry) van de zenuwen. het is echt erg maar ik kan er helaas niks aan doen.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lennylenn, ik had hetzelfde bij Eva, ik bleef onzeker. Maar de eerste weken vond ik echt het meest slopend. Je weet nog helemaal niets eigenlijk.

12. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ook na 3 positieve testen bleef ik superonzeker. Ik geloofde er geen bal van, vooral omdat ik niet misselijk was ofzo.
    Tijdens de eerste echo zag ik écht een baby, ik kon m'n ogen niet geloven.
    Twee weken later moesten we terugkomen voor een echo, en ik was intussen zó bang dat het vruchtje er niet meer was, dat ik het had verloren, of dat ik het had uitgepoept of dat het zomaar floep verdwenen was. Maar het zat er écht!
    Pas toen ik bewegingen voelde, kon ik het elke dag 'controleren'. Toen pas was ik zeker van het bestaan van de baby.

Soms word ik nu wel eens wakker midden in de nacht en dan ben ik zo bang dat ik alles maar heb gedroomd. Dan ren ik naar Jesse's kamertje en gelukkig ligtie dan te slapen! :D

13. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Hai!
    Volgens mij heel normaal!
    Ik voel nog steeds nawelijks iets. Vandaag echo gehad en alles goed. Was ook weer een geruststelling. Blijft raar, zwanger zijn.. Er zit iets van 20 cm in min buik te bewegen en ik merk er niks van!

14. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Ik ben heel onzeker geweest tot ik 13 weken was. Daarna ben ik eigenlijk er van gaan genieten. Ook was ik op de dag van de 20 weken echo erg onzeker vooral omdat er bij ons in de familie bij de 20 weken echo was geconstanteerd dat het kindje niet levensvatbaar was. Dus dat neem je toch mee.

Ik zou als ik jou was er lekker van gaan genieten. Want voor je het weer is je zwangerschap voorbij. Ik geniet er nu elke dag volop van vooral als ik hem lekker voel bewegen.

Deel Deze Pagina