wanneer zouden jullie aan een 2e beginnen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fempje, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    wanneer zouden jullie dus aan een 2e beginnen? zoals jullie zien is britt nu een jaar oud,het kriebeld bij mij nu al weer alle kanten op om weer lekker zwanger te worden en weer een klein lief hummeltje vast te houden. :D

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Het kriebelde bij mij ook toen onze zoon net 1 was maar we zijn er nu pas echt mee begonnen.
    Hij word volgende maand 2.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Als dit kindje rond de 4-5 jaar is wil ik er nog wel eentje.

vind ik wel een mooie leeftijd om aan een tweede te denken.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Toen mijn zoontje een jaar was begon het hier ook weer te kriebelen. Een maand later zijn we er weer voor gegaan. (na ons huwelijk) 3 maanden later was het raak. Hopelijk blijft het goed gaan.

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    dat dacht ik eerst ook :D:p

6. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Je kan het gaan proberen te plannen maar zwanger worden heb je niet in de hand! Toen onze dochter één was dachten we aan een tweede, eerste keer zwanger was ze 1.5j, dat werd een EUG ... een paar miskramen volgden en toen ze net geen vijf was werd haar broertje geboren.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Als t aan mij had gelegen waren we er al voor gegaan toen Eva 6mnd was.
    Manlief wilde ABSOLUUT niet....
    Toen Eva eenmaal een jaar was en liep dacht ik; ach we wachten nog maar even.

En zie t resultaat;)

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    2 jaar leeftijd verschil lijkt me wel leuk. Dat heb ik ook met mijn zussen en dat vonden/vinden we erg leuk. Maar goed dat moet ook maar lukken allemaal.

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wij zijn ook voor een 2e begonnen toen Youri bijna een jaar was... En was meteen raak :D
    Vind het een mooi leeftijdsverschil wat ze straks zullen hebben, ongeveer 1.5 jaar

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

We gaan hier weer aan de bak als het mannetje zo ruim 1,5 is... Nog een jaartje dus!

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Sorry, dubbele post

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou nu al wel weer willen beginnen (Milan is vandaag precies 6 maanden), en mijn vriend op zich ook wel. Maar ik studeer nog, dus echt praktisch is het niet, daarom wachten we tot ik klaar ben met m'n studies (duurt naar verwachting nog 3 jaar).

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Wij zijn aan een tweede begonnen toen mijn zoontje net een jaar was. UIteindelijk was het de 4e maand raak en is mijn zoontje 2 als de baby geboren wordt.

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

het is idd wel leuk als de kindjes niet veel in leeftijd verschillen..als ze klein zijn is het leuk maar ook voor later. Alleen weet ik dat het financieel niet haalbaar is om niet lang nadat deze geboren is nog een erbij te krijgen. En eerlijk gezegd denk ik dat ik het ook niet zou aankunnen 2 hele kleine kindjes.

15. Kimmie27

Kimmie27 Lid

24 jul 2008
    79
    0
    0
    Wij denken dat we het gewoon meteen weer proberen. Deze zwangerschap heeft ook meer dan een jaar op zich laten wachten.
    Maarja, het ligt natuurlijk ook aan de herstelperiode na de bevalling en hoe het gaat met de baby en werk, we kunnen nu wel zeggen dat we het graag willen, maar misschien zeggen we na de eerste wel; pffff.....even een pauze inlassen, hahaha!

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wij gingen trouwen toen onze zoon een jaar was maar omdat ik altijd medicijnen moet slikken voordat ik zwanger word ben ik een maand of 4-5 van te voren ermee begonnen en gestopt met de pil 2 maanden voor ons huwelijk (zodat ik ontpilt was en na ons huwelijk zwanger konden worden) maar was eigenlijk na 1 normale ongesteldheid zwanger dus werd wat sneller..

17. mo24

mo24 Lid

30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    de kriebels kwamen bij mij ook al vroeg,mijn hummeltje is anderhalf hij word 2 rond de tijd dat ik uitgerekend ben.
    ik wou namelijk wel wachten tot hij goed en stevig liep zodat ik niet met 2 babies hoefde te sjouwen.zo gezegd zo gedaan,maar moet evengoed met 2 babies sjouwen :) dus maar goed dat ik even gewacht heb.haha.

18. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    wij gingen er weer voor toen mijn dochter 6 maanden was maar het duurde iets langer.
    dochter is net een maand 2 als ik uitgerekend ben

19. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Rationeel gezien vind ik een leeftijdsverschil van een jaar of 2 wel mooi. Maar er is weinig rationeels aan het openstaan voor een nieuw leventje...

Ik ben nu zwanger van onze eerste. We zouden graag meerdere kinderen willen. Na de geboorte van onze eerste willen we eerste eens afwachten hoe dat gaat. En dan zien we wel of en wanneer we een tweede willen en of dat ons gegeven is.

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mijn meisje is 4,5 (bijna 5 jaar) als de kleine komt.
    Ik vind dit echt ideaal.
    Dochterlief gaat naar school en tussendoor kan ik nu dus rust nemen. Als je al een kleintje hebt van ongeveer 1 a 2 dan heb je niet zoveel rust.
    Daarbij kan mijn dochter heel veel zelf en hoef ik haar niet te tillen...ook perfect!
    En...het is zo leuk dat ze het bewust mee maakt!

Deel Deze Pagina