Hi dames, ik dacht dat ik in mijn zwangerschap last had van aambeien, had Curanol zalf besteld en tabletten. Curanol zalf gebruikt. Volgends de kraamzorg had ik geen aambeien, vreemd genoeg nu 2 weken later heb ik toch wel ''iets'' zitten heb verder geen last, geen jeuk, helemaal niets kan dit het nou wel zijn? Of niet? Iemand?
Je kunt toch later alsnog aambeien gekregen hebben? Maar nieuwe aambeien doen vreselijke pijn, althans in mijn ervaring. Ik denk toch dat je er een deskundige naar moet laten kijken. VK lijkt me het meest voor de hand liggen, anders je huisarts.
Ik heb een tijdje 'flapjes' gehad, ik dacht ook dat het aambeien waren, maar volgens de kraamhulp niet. Is vanzelf weggegaan, ik had er ook geen last van. Geen idee wat het precies was.
Of het kan nog je hechtingen zijn (Ik weet niet waar je precies bent gehecht).. Ik dacht ook dat ik last had van aambeien maar het waren mijn hechtingen die begonnen op te lossen in dat gebied.. Was heel vervelend en vooral tijdens het toilet bezoek. Als je er te lang last van hebt, zal ik toch een afspraak maken
Heb je misschien last van Mariken? Curanol kan je sowieso smeren, kan geen kwaad ook als er geen aambei hebt.
Hier ook pijn en bloed als ik ontlasting heb, aambeien van binnen denk ik want er is niks te zien. Had gisteren eindelijk het idee dat het beter werd. Yes! Curanol had de DA hier gewoon te koop trouwens.
Hopelijk wordt het hier ook snel beter dan! Heb a.s maandag gesprek bij de huisarts over de pil, en onderzoek van onze zoontje Mocht ik er nog ''last'' van hebben dan laat ik het gewoon zien. Moet ik me er maar overheen zetten, ze zal wel vaker zulke dingen hebben gezien haha
Ik heb t ook gehad in mijn kraamweek ineens, een paar dagen alleen last gehad met toiletbezoeken maar ze gingen zelf weer weg gelukkig.. De kraamhulp zei ook dat ze vaak vanzelf weer verdwenen en dat was dus ook zo
Denk marisken/skintags. Als dat zo is gaan ze zeer waarschijnlijk nooit meer weg. Het kan ook nog gewoon zijn van de aambeien, beetje uitgerekte huid wat nog misschien wel goed komt. Gewoon blijven smeren met Curanol, dat helpt de huid ook herstellen.