ik heb sinds gister dat ik naar bed ging,en nu ook nog steeds,een gevoel of ik me ongie moet krijgen. kan natuurlijk niet maar zo voelt het. normala had ik wat steekjes enzo,maar nu is het sinds gister echt een zeurend gevoel. is dit een groeispurt van de baby?
kan heel goed, je banden rekken dan weer mee, je baarmoeder groeit mee en je ingewanden moeten weer een nieuw plekkie zien te vinden na elke groeischeut,
ooh dus die pijn krijg je als het een groeispurt heeft gehad? ik dacht dat je dat juist erna kreeg zo zie je,ik leer nog elke dag
Je kunt wel degelijk het oprekken van je baarmoeder voelen hoor Ik voel het ook af en toe, precies zoals jij beschrijft. Bandenpijn is echt veel feller, brandt soms zelfs echt. Ik heb het meestal een week of 2 niet, en dan weer een paar dagen wel. Soms helpt een kruikje, ik ga meestal wel lekker op de bank liggen ofzo.
ja ik heb al meerdere keren bandenpijn gehad en weet dat dat steekachtig is,maar dit is echt ongie achtige krampjes,net of je echt ongesteld moet worden en heb het nu voor het eerst,en is nu al vanaf gister aan de gang,en ook liggen,zitten en slapen helpt niet verzachten,het blijft jengelen en zeuren
Het lijkt idd op ongesteld gevoel, maar wel de 'matige'. Ik vind het niet écht pijn gaan doen, maar idd wel zeurderig, niet lekker. Tenminste, ik had soms echt heel forse buikpijn als ik ongesteld was...de één na laatste keer voor mijn zwangerschap was het zelfs zo erg dat het helemaal in mijn benen trok! Kon van de auto nog net naar binnen strompelen en de hele dag op de bank gelegen maargoed... Bij mij duurt het meestal een paar dagen, en dan weer een tijdje niet, maar vooral in het begin had ik het heel veel.