Ik stel mijn vraag even hier omdat ik graag antwoord zou willen lezen van de zwangere vrouwen . Zijn er hier mensen die voor hun NOD al misselijk waren. Ik zou zaterdag kunnen testen maar ben vanaf gister onwijs misselijk. Begon zondagavond heel licht. Heb gister een test gedaan en was negatief. Maar dat is wel erg vroeg testen. Ik vraag me nu dus af of het kan dat je al zo snel misselijk bent?? Bij mijn dochter weet ik niet meer wanneer ik misselijk werd. Best raar dat je dat zo snel vergeet haha. Groetjes
Ik was wel misselijk voor mn nod maar ook heel erg moe, eerst dacht ik aan griep omdat ik in die week een keer een verhoging had. Maar toen bleef mn ongesteldheid maar uit en heb ik maar getest
Spannend!! Ik ben heel erg benieuwd!! Bedankt voor jullie reacties. Ik ga zondagochtend testen. Jullie gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Groetjes
heeej heeej ik ben nog niet zwanger... maar ben ook mega misselijk een veel meer andere vrage kwaaltjes... hoop dat het raak is! Was ook al snel misselijk nu zo'n dagen! Ik kan morgen testen,,, laat het je weten!!
Ja ik laat het zeker weten zondag!! @mandii1987 laat jij het ook weten?? Ik ga voor je duimen! Groetjes
Ja, ik was al heel snel misselijk ... Dokter en ik dachten dan ook dat ik tussen de 7 en 10 weken zwanger was terwijl ik toen pas 5 weken en 4 dagen bleek te zijn Veel succes! Liefs, Sam