Pff heb het nu al echt gehad,

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sinitta, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinitta

sinitta Actief lid

29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    Hallo dames,

nou ja je leest het al, ik ben nu 32 week zwanger en heb het helemaal gehad. in het begin van de zwangerschap had ik bijna nergens last van, tja alleen van misselijkheid en overgeven. Nu ben ik echt zo een wrak die van alles makeerd hoef maar ff een rondje te lopen en ik ben al bek af :oops: en heb dan van die steken in me onderbuik, heb ook het gevoel alsof de baby er elk moment uit kan vliegen... :( tis echt vreselijk ik ben ook al een echte lopende gehaktbal die elk moment kan omvallen en wegrollen. En ik kan ook echt om alles janken. :confused:
    pff hoop dat de laatste 8 weken een beetje snel gaan!. kan ik ook lekker me kleine vast houden ben zo benieuwd hoe die eruit ziet en hoe die doet.
    ik kan nog steeds niet voorstellen dat ik mama word vind het zo fijn en leuk allemaal. Sorry voor mijn gezeur haha moest et ff kwijt!

XxX Sinitta

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi sinita,

kan mee voorstellen dat je in een dip zit hoor. lichamelijk wordt het nu natuurlijk allemaal best zwaar, en je wil na die lange tijd ook wel eens eindelijk je baby zien. gewoon even lekker janken en klagen dat werkt!

Probeer het lekker rustig aan te doen de laatste weken

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    he meis hier nog een die het zat is die laatste maand is net te lang eigenlijk en ik moet er al niet an denken dat het misschien nog 2 weken later kan komen pffff de gedachte alleen al.
    tja ik wil je graag obeuren maar ik zit in hetzelfde pakketje als jij mag eigenlijk niet klagen maar die pijntjes en ditjes en datjes ben ik nu ook meer dan zat

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meid het wordt nog een tandje erger....
    Neme gewoon de nodige rust die heb je echt nodig...

Ben het ook goed zat!

5. sinitta

sinitta Actief lid

29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    haha, we weten gelukkig waar wij het voor doen toch dames:p:D

Xx

6. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    dat wel sinita maar oh mijn god als het nu zou komen zou ik het niet erg vinden.

bij mij gaan ze kijken met 38 weken of mijn lichaam er klaar voor is om te bevallen dan word ik ingeleid anders moet ik gewoon de rit uitzitten dus ik hoop dat mijn lichaam een beetje mee werkt
    dan hoef ik nog maar twee a drie weken.

7. sinitta

sinitta Actief lid

29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    Ik hoop het zo voor je..
    3 weken is nog altijd beter dan 5 weken hihi:)

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik ben nog maar in het begin en mag niks meer omdat zwakke baarmoedermond heb pfffff

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook 32 wk zwanger!
    Ben het nog niet spuugzat maar wordt wel al wat minder waard inderdaad.
    Die stekende pijn onderin heb ik ook (denk indalen) en mijn conditie is ook al aardig gekelderd. Ach, ik werk nog 3 weekjes (parttime, dat wel) en ga dan nog 4 wk af zitten wachten ;)
    Mij bevalt het goed om toch bezig te blijven, misschien een tip voor je?
    Je hoeft niet snel, je hoeft niet veel....als je maar een beetje bezig blijft.
    Succes!

10. ik ben het ok helemaal zat gister bij de vk geweest is mijn bloed druk te hoog
    ben vogt aan het vast houden ben te veel aan gekomen nu mag ik helemaal geen zoud was net verslaaft aan ships :cry: moet ik aleen maar water drinken. en gaan wandelen maar heb zo last van mijn beken dat ik de straat hooguit kan lopen. en heb ik sins gister midag ok nog eens mijn rib geknuest nou ben ik het echt zat.

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik kan me wel voorstellen dat men t zat is.
    Ik heb juist t tegenovergestelde. Heb met 25 wkn in t zh gelegen omdat ik al weeen had, gelukkig is ons Ukkie binnen gebleven maar ik heb 12 weken rust moeten houden :( . Sinds vorige week mag ik dus weer t een en ander doen en ben weer lekker aan t rommelen en op stap :D.

Succes meiden!

12. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meiden hoop niet teveel dat het meteen na de 37 weken gaat gebeuren, dat draait alleen maar op een teleurstelling uit...

13. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik ben het ook zat! Maar nog even volhouden allemaal, straks zijn we alles vergeten!

14. sinitta

sinitta Actief lid

29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    hihi ben dus niet de enigste:)...
    Succes allemaal:)!

15. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    bah gisteravond rond 10 uur begon de ellende ik had me een pijn niet normaal en maar proberen weg te puffen dit was de zwaarste indalings wee tot nog toe zeg pfffff hoop toch dat het stiekem voortekenen zijn hihihi :)

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    meid, klaag maar lekker weg hoor! snap het helemaal. hier nog 'maar' 28 weken zwanger en het helemaal beu! heb rugklachten, BI en ischias en zit midden in het klussen voorafgaande aan een verhuizing :( ik kan de heren niet eens meer van koffie voorzien omdat ik dat niet meer afloop. heus, ik ben zielsgelukkig met de uk in mijn buik, maar als ie er uit komt ben ik nóg gelukkiger ;) hihi

17. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi dames,
    wat claudia23 ook al zei, pin je niet vast op de uitteldatum en al helemaal niet op die 37 weken, waarom niet.
    zie banner.
    en ik heb nog helemaal geen voorweeen of wat dan ook. fijn aan de ene kant maar ben het ook langzaam aan zat aan het worden met al die kwaaltjes!

succes!
    joyce

18. sinitta

sinitta Actief lid

29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    jeetje mina ben er nu echt helemaal doorheen.
    Blijkt nou ook nog eens dat ik blaasontsteking heb,
    En dus medicijnen moet gaan slikken waar ik hellemaal geen voorstander van ben en helemaal niet nu de ukkie in me buikie zit!:(
    weet namelijk ook niet als het kwaad kan voor de ukkie bij de dokter zeggen ze van niet maar vind het toghh supper eng
    :S:S

19. Marion70

Marion70 Lid

27 aug 2007
    29
    0
    0
    misschien dat je na de behandeling van de blaasontsteking wel een stuk beter voelt?! en denk dat de HA het zegt dat het geen kwaad kan dat het dan ook wel zo zal zijn.

Groetjes Marion.

20. Marion70

Marion70 Lid

27 aug 2007
    29
    0
    0
    lollllll iets verkeerd gegaan in mn banner! 71 weken is wel een beetje heel veel.

Deel Deze Pagina