Hallo, Afgelopen zaterdag op dag 13 van mijn cyclus verloor ik wat bruin bloed. Ga ervanuit dat dit een ovulatiebloeding was en die middag dus gelijk geklusd. Die avond heb ik heel hevig gebloed (mischien door de zwemmertjes die erbij waren) en dit heeft 3 dagen geduurt. Zondag en maandag was het iets minder erg maar toch een paar tampons p.d zondag had ik erg veel last van mijn linker bovenbeen, lies en bil en een zeurderig gevoel in mijn onderrug. Pijn in been, lies en bil is over maar ik blijf wel last houden van een vervelend gevoel in mijn onderrug en af en toe wat steken in onderbuik. Ik ben nu alleen bang dat ik door de hoeveelheid bloed die ik verloren heb alle zwemmers zo heb weg gespoelt. Kan dat of is er nog een mogelijkheid dat het met deze poging toch gelukt is. Lees namelijk veel verschillende dingen op internet. En dit is de tweede keer dat ik een ovulatiebloeding heb, maar 1ste keer dat we er een poging bij hebben gedaan. Groetjes eliene
Hallo, Er is zeker een kans dat het bij deze ovulatie gelukt is. 1 zwemmer is al genoeg. Groetjes Ineke