Hoi, een onzekere muts hier. Heb vrijdag een eerste zw test gedaan, duidelijk maar licht streepje. Vandaag weer een test gedaan, volgens mij wordt de teststreep wel donkerder, toch. Ben een beetje onzeker omdat ik al een veel donkerder streepje had toen ik een paar jaar geleden positief testte van mijn zoontje. En ik ben zwanger dankzij een vruchtbaarheidsbehandeling, dus zo makkelijk word ik niet zwanger. Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger. Wat vinden jullie? Alvast bedankt! (Den onderste foto is van vrijdag)
Dank voor de reacties! Fijn om even bevestiing te lezen, en ik geniet er ook echt van hoor! Normaal gesproken ben ik heel nuchter, behalve als ik zwanger ben
ze zijn inderdaad donkerder. van harte gefeliciteerd. en snap je onzekerheid. Probeer nu gewoon lekker te genieten en niet meer testen. Maak je jezelf gek mee. Hele fijne zwangerschap toegewenst
haha hier precies hetzelfde dilemma, zijn ze wel of niet donkerder. maar goed, die van jou zijn echt donkerder geworden!!! nu niet meer testen he!
Moeilijk te zeggen met allemaal verschillende testen maar meid hoe duidelijk wil je hem hebben!! Gefeliciteerd!!!
Hazel, stop nu maar met testen hoor, want die testen zijn duidelijk genoeg. Die streepjes kunnen zelfs niet meer donkerder worden. Trouwens, als je nog zo pril zwanger bent, en je drinkt al eens teveel overdag en doet dan een test, dan zal die lichter zijn. Van mij dus : welgemeende dikke proficiat! Je bent echt wel zwanger!