onzeker over clomid.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bloemetje23, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    He meiden,

Ik zit even ergens mee. Ik heb in juli een miskraam gehad en sinsdien ben ik niet meer ongesteld geworden. Nu had ik met de gyn afgesproken dat ik het zou afwachten tot begin januari en anders starten met clomid. Ik heb in oktober een kuur primolut gehad en daar ben ik ongesteld van geworden. Omdat ik dacht dat er daarna niks op gang was gekomen heb ik een afspraak bij de gyn gemaakt voor 4 jan. Nu werd ik dus vorige week opeens weer ongesteld. Als ik reken vanaf die primolut kuur heb ik dan een cyclus gehad van bijna 50 dagen. Maar nu mijn vraag, moet ik dit tegen de gyn zeggen? Ik ben namelijk heel bang dat hij gaat zeggen dat ik nu weer langer moet wachten.Ik snap dat het ook niet slim is om niks te zeggen maar ik ben zo blij dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren dat ik mijn eigen glazen nu niet wil ingooien.
    Misschien klinkt het onverstandig maar daarom wil ik graag weten wat jullie er van vinden.

En dan nog een vraagje, moet er altijd eerst een menstruatie opgewekt worden voordat je met clomid kan starten?

Ik ben nog erg onwetend op dit gebied en ik hoop dat iemand me kan helpen!

Liefs Bloemetje

2. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Haai,

ik moest op dag 3 beginnen met Clomid.
    Dus denk wel dat je eerst ongi moet worden.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja je moet altijd eerst ongesteld zijn met opwekkers.
    Alles moet schoon van binnen zijn.
    En begin je met je clomid op dag 2 of sommige dag 3.

Maar ik zou het wel tegen je gyn vertellen.
    Is belangrijk om dat soort dingen te melden.

4. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    al waren het niet veel antwoorden, bedankt voor jullie antwoorden!

Ik ben inmiddels bij de gyn geweest en ik heb clomid voorgeschreven gekregen, kijken of het werkt!

Deel Deze Pagina