Zou het?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja1402, 1 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik heb 2 dagen voor mijn NOD met een predictortest getest...negatief (tja, na zoveel rondes heb ik blijkbaar nog steeds niets geleerd).
    Heb vorige week de hele week geroepen dat het niet raak was omdat ik niets voelde. Toch ben ik nu inmiddels al bijna 5 dagen overtijd?! Ik weet dat ik nu wel zou kunnen testen, maar ivm de feestdagen zat alles dicht, dus wordt mijn geduld echt wel op de proef gesteld.

Maar hoe groot is de kans nu dat ik toch echt wel zwanger ben, omdat ik niets voel? Het lijkt me dat je toch altijd wel IETS moet voelen, een vermoeidheid ofzoiets? Wel superspannend hoor, want ik ben nooit op overtijd, heb een perfecte cyclus....én we hebben de eisprong gevolgde bij de gyn. en die was perfect. Keep your fingers crossed.....

Liefs,
    Natasja

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Erg spannend voor je dus.....ik weet niet of je vaker overtijd bent geweest, hoe regelmatig je cyclus is geweest....
    Ik zou het persoonlijk niet weten, maar hoor wel van vriendinnen dat het heel erg verschilt met wat je voelt...de 1 voelt het vrijwel meteen, een ander voelt zich niet echt anders of voelt pas wat meer als ze bv 6 weken zijn.
    Veel succes, morgen dus nieuwe test halen en nogmaals testen?

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    he meid ik zal voor je duimen, ik voel (denk ik) ook niets ben bijna een dag overtijd, wat niet zo zou horen (ik slik clomid) dus tja, gewoon testen?
    succes!

groetjes

patje20

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Spannend, ook voor patje.
    Soms kan je pas een paar dagen na je NOD positief testen.
    Toen ik naar de dokter ging en 2dagen overtijd was zei ze dat je eigenlijk pas een week na je NOD moet testen omdat het dan beter aangegeven wordt.
    Maar toen ik overtijd was teste ik ook na 1dag en was ook negatief en 4dagen later pas positief.

Suc6!

5. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Jee patje, ook spannend voor jou dus! Ik zal ook zeker flink duimen voor jou!

Ik ben anders nooit overtijd en ben al jaren van de pil af, zit sinds december in de MMM. Vandaar dat ik ook weet dat ik een goed ei had, en mijn man zijn zwemmers ook goed waren. Heb mezelf ook al zitten bedenken dat ik misschien wel overtijd ben omdat ik er deze maand redelijk veel mee bezig ben geweest? Maar goed, er zit maar 1 ding op.........TESTEN :D

6. Niet meer actief

spannend hoor!
    wanneer ga je testen?
    succes hopelijk is het raak
    ;) ;)

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    En, alweer getest? Ben benieuwd!

8. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    En?
    Ik hoop dat je ons gaat mededelen dat je een positieve test heb.

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    patje testen.. en niet met predictor die zijn zo ONgevoelig

10. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey meiden, sorry dat ik zooo laat ben....maar heb vanmiddag onze pup opgehaald :D maar heb gehoopt op nog meer gezinsuitbreiding, maar helaas....maar de test gaf vanmorgen negatief aan :cry:

Ik vind het toch nog steeds heel raar hoor, ben echt nooit overtijd en morgen is dag 6 alweer.

Liefs,
    Natasja

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    spannend, hoop snel goed niews te horen.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid, wat zal je je ellendig voelen.....
    Er zit niks anders op dan wachten...of toch even om een bloedtest vragen. Denk dat je arts dat best begrijpt. Heel veel succes!
    Liefs Elmo

13. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    ppfff nu weet ik hoe het is om jezelf compleet gek te maken als je eens overtijd bent! Waarschijnlijk zal dat dan ook de oorzaak zijn geweest van mijn late menstruatie denk ik, want vanochtend zijn de :evil: :evil: op bezoek gekomen.....game over! Op naar de volgende ronde.

Liefs,
    Natasja

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid!
    Je hebt het nu in elk geval gehad....schouders er weer onder en doorploeteren maar!
    Wat is het allemaal oneerlijk he!
    Liefs

15. Moosje

Moosje Actief lid

26 nov 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Jammer joh! Volgende ronde beter! Keep positiv! ( hoe moeilijk dat soms ook is....)

Liefs, Moosje

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    beetje laat berichtje, was ff het topic kwijt, ben vanmorgen in alle hevigheid ongie geworden, soms word ik echt knettergek van dit lijf! maar goed volgende ronde.....

groetjes

patje20

17. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    He bah Patje...wat een domper weer he? Maar blijf positief, ik ga nu de 25e ronde in en ben en blijf gewoon positief, ik weet zeker dat 2007 ons geluk gaat brengen....zo vind ik de slogan van elmo ook super: Elke teleurstelling brengt je een stap dichter bij het geluk

En ja Elmo, het is ook echt oneerlijk hoor. Op de dag van de waarheid (als de duivels weer gekomen zijn) is dat ook echt een depri-dag van mij....maar daarna kruip ik erweer uit en probeer alles positief te zien.....het komt helemaal goed!

Liefs,
    Natasja

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed zo meid! Je klinkt in elk geval positief!

Deel Deze Pagina