hey, ik ben iets meer dan 16 weken zwanger en heb nu een weekje lang een zeer gevoelige buik, helemaal beneden en vooral aan mijn rechterzijde, linkerzijde ook maar rechterkant meer. het is niet elke dag hetzelfde, de een dag meer dan de andere. herkennen meer mensen dit? wat is dat? is dat normaal? moet ik rustiger aan doen? soms moet ik men buik echt niet aanraken, is een heel gevoelig vies en zelfs pijnlijk gevoel dan, moeilijk te omschrijven. ik hoop dat jullie me begrijpen, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. alvast bedankt
hoi hoi ik begrijp precies was je bedoeld ik ben van de pijn zaterdag avond even naar de hap geweest en echo gehad maar hun zeiden dat het puur je baarmoeder is en je banden die oprekken sterkte
oke bedankt, ben ik wat geruster ik dacht dat bandenpijn stekerig is, dit is gewoon extreem gevoelig maar het zal er wel bij horen, kan goed zijn,men buiktje is ook echt aan het veranderen
Ben inmiddels al bevallen maar heb dit ook vaak gehad tijdens mijn zwangerschap.. Mij werd inderdaad ook altijd gezegt dat dit bandenpijn was, vond het ook altijd een vervelend gevoel maar toch gaf het me op een of andere manier een geruststelling dat er daarbinnen toch iets bijzonders bezog was
Heb het in het begin en later in mijn zwangerschap ook gehad. Was idd bandenpijn! erg vervelend maar niet erg voor de baby! gaat verder alles ok?
ja alles gaat goed, alleen soms als ik men buik aan de zijkanten onderin nog maar aanraak is het supergevoelig, lijkt ook alsof men buik dan samentrekt, de zenuwen ofzo? een reactie? zal wel normaal zijn
heb je het er al met de VK/Gyn over gehad?! Als je het niet vertrouwd gewoon naar vragen hoor! Kijk alles is natuurlijk aan het veranderen in je lichaam. Dus kan er best allemaal bij horen. Ik had vooral 's nachts last van die bandenpijn en als ik de hele dag gewerkt had ( staand lesgeven)
Ik heb het sinds anderhalve week heel erg.. de verloskundige dacht eerst aan een buikgriep omdat ik er ook erge hoofdpijn bij had. maar mijn gevoel zei dat het geen buikgriep was het was een heel ander gevoel en toen zei de verloskundige dat het ook kan komen omdat alles uitrekt... helaas het hoort erbij ik heb het soms zo erg dat ik niet wil dat iemand of iets mijn buik aanraakt