Hallo allemaal, ik heb aan het einde van de dag echt geen voeten meer over. Iemand tips waardoor ze niet zo extreem vermoeid raken? of wat helpt bij zere voeten?
he, als je niet de hele dag op b,stocks wil lopen, (kan niet altijd natuurlijk) heb je ook inlegzooltjes met dezelfde steun erin.te koop via internet bij b,stock. die kan je in je eigen schoenen leggen. vind ik super zitten, en dan savonds lekker de slippers aan!!! er zijn wel meer merken die deze zooltjes hebben. schoenen winkels verkopen deze ook... succes ermee.. ( en die massage is nooit weg!!!) groetjes charlie
idd Birkenstock's zijn de redding, ik draag ze al maanden! En de zooltjes zijn ook zeker een aanrader! x
Moet je bij de bodyshop eens vragen naar dat spul voor vermoeide voeten. Toen ik daar kwam voor cacaolotion om mijn buikje soepel te houden, gaf ze me hiervan wat mee als proef. Toen kwamen we thuis van de 9maandenbeurs en wat gebruikt..GE-WEL-DIG!
Hij heeft het gedaan, maar ik vond het niet zo fijn of hij deed het te hard, of te zacht waardoor het kietelde. (het is ook nooit goed, nee ) dan ga ik de andere tips maar eens proberen.
Een voetenbadje met een tabletje voor vermoeide voeten erin? Deed dat weleens toen ik nog niet zwanger was en dat voelde heerlijk! Nu heb ik er nog niet zoveel last van, dus zou je niet kunnen vertellen of het werkt. xx sassie