Hoe snel ging je buik groeien bij een tweede zwangerschap? En hebben jullie ook foto's ter vergelijking? Lijkt me leuk om te zien Ben erg benieuwd hoe snel ik een buikje krijg bij deze zwangerschap
Veeeeeeel sneller! Ik ben nu 29wkn en als je naar mn buik kijkt denk je 40 Met 7 weken had ik al een buikje, iedereen vraagt me ook of er echt geen 2 in zitten... Met de eerste was ik in totaal 14 kilo aangekomen en ik zit nu al op 16...! Dus niet alleen de buik gaat sneller...
Bij de eerste had ik nog maar net door dat ik zwanger was rond dit tijdstip, met een week of 12 dacht ik zelf wel dat mensen het konden zien, maar dat was nog niet zo. Nu had ik met 9 weken al het idee dat mensen het wel zouden kunnen zien. Als je het weet is het zeker wel te zien nu al. Dus bij mij loopt het echt wel zowat een maand voor op de vorige keer.
Bij mijn eerste zwangerschap ging je het echt wel zien rond 15 weken -in ieder geval droeg ik toen al positiekleding om dat andere kleding niet meer lekker zat. Nu zitten mijn kleren bij 6 weken al niet meer comfortabel en als ik een jurk draag, zie je wel echt dat mijn buik aan het ronden is (ik houd mijn hart vast hoe ik er nu bij 36 weken uitzie...?)