Ze is vrijdag 1 jaar geworden sinds vorige week donderdag op vrijdag is het elke nacht raak!! Ze word huilend wakker. Een speen en knuffel helpen niet. Dentinox helpt ook niet voldoende. EEn zetpil wel maar dan is ze al zooo overstuur dat ze naast ons bed ligt in dr maxicosi. Als we dr savonds een zetpil geven voor ze gaat slapen 240mg. Slaapt ze de eerste paar uur goed. Maar dan toch zijn we snachts weer bezig. Het is dan alleen net ietsje later. Als ze dan eenmaal slaapt is het ook wel weer goed. En is het weer de normale tijd of later dat ze wakker word. Nooit gedacht dat ik dat doorslapen zo snel zou missen Dus dames nog tips voor doorkomende kiesjes? 4 stuks zijn het naar mijn idee(boven) en 2 onder.
Tsja, volhouden! Zetpil idd en als ze dan midden in de nacht wakker wordt nog 1. Misschien een flesje melk erbij. Als je er maar 1 keer uit hoeft s nachts heb je nog geluk denk dat het voor haar in elk geval fijn is als ze niet overstuur raakt... Sterkte!
Flesjes wil madam niet. Met 3,5 maand heeft ze de laatste op. Maar das een heel ander verhaal. Soms is ze van dr verdriet dan goed wakker en geven we dr wel een lekker warm papje inderdaad. Het is wel 1 keer eruit maar dat is voor lange tijd. Hopelijk is het snel over voor dr. Bij me zelf zeurt mn verstandskies ook regelmatig daar vergelijk ik het maar mee
Indd nog een zetpil geven 's nachts. Flesje melk om weer rustig te worden als ze overstuur is. Je hebt van VSM chamodent, dat is homeopathis en dat kun je haar gewoon op een lepeltje geven. Tycho vindt de dentinox zowiezo niks en volgens mij is het met 1x slikken alweer weg. En voor de rest flink doorzetten, lekker bij je in bed nemen en haar troosten. Er zit nisk anders op als het echt keizen zijn. Succe sen beterschap! xx
wij hebben hier het zelfde drama snachts, terwijl het een super goede slaper is/was. je weet soms niet meer wat nog helpt en na 10x in een nacht eruit ben ik wel brak de andere dag. dus ik lees mee voor tips!
Onze kleine had dat ook net na ze 1 was geworden pfff we hebben 3 weken zulke lange nachten gehad en ze lag altijd tussen 19:00 en 20:00 op bed en tussen 24:00 en 01:00 begon ze weer dus wij hebben in het begin ook alles uitgeprobeerd en niks werkte tot wij een zetpil probeerde en ze sliep meteen weer door tot de volgende ochtend dus wij gaven elke keer gewoon een zetpil en daarna ging het weer helemaal goed en nu ook nergens meer last van ...
In de maxicosi naast jullie bed? Dat is toch niet comfortabel als ze overstuur is, en helemaal niet geschikt om in te slapen - zeker niet in de nacht? Als het haar helpt - hier werkt het zelden - neem haar dan lekker in bed, of zet een campingbedje oid op je kamer voor die gevallen. Verder als het de kiesjes zijn: geduld, die komen hier al ongeveer 3 maanden door.... Met die leeftijd waren het hier nachtmerries. Ze werd echt overstuur wakker en moest even "uit de situatie", dus even rustig uit het raam kijken, evt licht aan en kwartiertje spelen. Daarna de borst en ging ze weer lekker slapen. Als ik haar probeerde in het donker op haar kamertje te troosten duurde het uren voordat ze weer wilde slapen.
Helaas, ben bang dat het een kwestie van 'daar moet je even doorheen' is... Hier helpt een zetpilletje ook een paar uurtjes, daarna is het een hoop knuffelen en heel veel geduld! Succes!
Hier ook het geval! Hij wordt wakker en blijft huilen. Niks helpt. Slaapt nu al een paar dagen bij ons in bed (vanaf een uur of 1.00). Afgelopen nacht ook weer, maar bleeft toen huilerig. Toen zelfs een Bumba DVD aangezet en toen is hij onder het kijken weer in slaap gevallen. Niet ideaal, maar niks anders helpt en je moet toch wat Gaat al bijna 2 weken zo en anders hou je het zelf toch ook niet vol. Hebben dit bij het vorige kiesje ook meegemaakt en toen hij door was ging hij zonder problemen weer in zijn eigen bed slapen. Hopelijk is dat deze keer ook het geval
Hier kwamen er toendertijd ook 4 tegelijk en dat is even een paar weekjes doorbikkelen... Inderdaad gewoon 's nachts nog een zetpil geven en nog een keer Dentinox smeren. Tja en dan regelmatig eruit moeten.. Ben bang dat er weinig anders meer op zit! Succes en sterkte