Friso of Nutrilon?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Mireia, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geef borstvoeding maar ik ga combineren en de laatste voeding flesvoeding geven.

Welke moet ik nemen friso of nutrilon? Tips? Of maakt het niet uit. Dank!

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Volgens mij wordt bij borstvoeding Friso meestal geadviseerd. Heeft geloof ik te maken met lichtere verteerbaarheid. Wij geven Friso omdat t goedkoper is ;) gaven kruidvat eigen merk maar zijn leveringsproblemen dus zijn overgestapt.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Allebei niet, zonde van je geld.

Kijk hier maar even: Check hier uw babyvoeding op kwaliteit en prijs

Als je even week of twee geduld hebt hoef je helemaal geen kunstvoeding aan te schaffen, dan kun je een deel van de zuivel voor je kind in de vorm van yoghurt of kwark geven.

Avond- en nachtvoedingen zijn erg goed voor het op peil houden van je productie, en door de hormonen die er bij vrijkomen slapen jullie allebei beter. Dus misschien kun je nog een keer nadenken over het vervangen van de laatste voeding?

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Als je moet overstappen zou ik Friso nemen. Die heb ik ook, en ben er heel tevreden mee. Heb 1x Etos/AH gekocht, ontzettend vies poeder was dat.

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Inderdaad :)

6. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oo oke haha.. Ja ik probeer uit te vinden wat het beste is om te doen ja als ik met kwark of yoghurt of wat anders dat natuutlijker is dan flesvoeding hem een voldaan gevoel kan geven dan graag dat wat kan ik nog meer geven dan. Pap ofzo? Savonds voor hij de borst krijgt?

7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    De borst en dan nog pap? Oei dat lijkt me wel heel veel...
    Jij gaat zelf ook niet lekker slapen met een volle maag..
    Maar is er een reden dat je de laatste voeding niet kolft en dan
    in een fles geeft?

8. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik test vandaag met afgekolfde melk ongeveer 180ml hoelang hij ermee doet. Ben benieuwd.
    Kolven vind ik verder erg vervelend en lijkt of ik er niet aan toe kom moet ik zeggen. Gedurende de dag drinkt hij zelf dus kolven kkom ik niet aan toe en savonds komt er weinig uit dus daarmee een voorraad opbouwn is lastig.

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    #9 Zoe123, 2 jan 2014
    Laatst bewerkt: 2 jan 2014
    Het gaat om de stimulans die het kolven geeft.De hoeveelheid maakt niet zoveel uit!
    Als je de laatste voeding kolft ipv een live-voeding,kan je dat geven en als het niet genoeg is vul je evt aan met kunstvoeding :)
    Dan hoef je verder niet te kolven overdag lijkt me

Succes vannacht!

10. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Wij zijn van de nutrilon HA naar Friso standaard gegaan en ben daar meer dan tevreden over. Onze zoon bleef wat hongerig en jengelig met krampjes op de nutrilon.
    Nu op de friso is het een heel tevreden baby. Hij is lekker verzadigd en drinkt meer en veel beter. Hier een friso fan dus.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook Friso standaard.Dochter heeft tot 8 mnd BV gekregen en toen gaan afbouwen met Friso erbij.
    Bij de oudste (10 jaar geleden) gebruikte ik Nutrilon en bij de tweede ben ik begonnen met Friso (kostenplaatje) en nu bij nummer 3 nog steeds Friso.Ze drinkt iedere morgen nog een fles van 200cc haha

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Eerder overdag wat yoghurt, en gewoon in slaap laten vallen aan de borst 's avonds. Bij borstvoeding komen hormonen vrij die de slaap bevorderen, vooral als je er lekker voor gaat liggen en je kind een kwartiertje na de grote voeding lekker een toetje laat drinken. Dan komt er naast de oxytocine (relaxhormoon) van de tsr) ook lekker veel CCK (slaaphormoon) in je melk, en je baby maakt dat zelf ook aan.

Deel Deze Pagina