Pijn down under

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door 1203mama, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Hoi dames,

Ik ben 15 mei bevallen van een super mooie jongen en alles is heel goed verlopen we doen het allesbij weer super maar nu heb ik sinds 2 dagen ontzettend veel pijn daar beneden.. het zijn niet mijn hechtingen de pijn zit echt verder naar boven meer richting mijn clit en schaamlippen.. het voelt onzettend beurs aan net alsof mijn doos gekneust is.. niet het meest smakelijke praatje maar zijn er dames die hier ervaring mee hebben en is het normaal? Is het ook niet vreemd dat het pas bijna een week na de bevalling komt opzetten? Vind het zo een stom ding om voor naar de doktor te gaan dus ik hoop (positieve) eevaringen te lezen :p
    Alvast bedankt dames😘

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Je kunt ook je verloskundige er voor bellen. Die zijn ervoor. En weten er een stuk meer van dan bijv de huisarts.
    Dat het nu pas beurs wordt kan komen omdat je waarschijnlijk nu wat meer rechtop zit en aan het lopen bent. Het is ook niet niks zo'n bevalling.

Ik heb een week plat gelegen na de bevalling ivm bekkenpijn en hechtingpijn door knip, maar de eerste keer dat ik een rondje ging wandelen op dag 11, auw, wat een vervelend gevoel.
    Maar dit werd snel minder. Elke dag ging het iets beter

3. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Dankjewel voor je reactie :)
    Bedenk me eigelijk net dat ik sinds zaterdag ook met de kleine naar buiten mag en dat ik al elkde dag sinds zaterdag een wandelingetje maak.. misschien dat het daardoor komt. Hoop wwl dat het snel overgaat want pff wat een vervelend gevoel 😬

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Yep. Herkenbaar helaas.
    Gevoel gaat merendeels weg! Af en toe heb ik dat gevoel nog tijdens mn menstruatie.
    Inderdaad heel vervelend!

5. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Ik ben ook 15-5 bevallen en herken het gevoel! Ook ik maak elke dag nu m'n wandelingetje en merk dat ik daarna soms ook wel meer pijn heb. Niet te snel te veel willen dus. Kraamverzorgster zei ook tegen me: Je moet je wel bedenken dat het daar van binnen ook beurs en blauw is dus dat gevoel is helemaal niet vreemd.

6. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Herkenbaar. Het leek wel een soort kramp. Was na 1.5 week weer over.

7. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Heel herkenbaar, al heb ik het nu al op dag 4. Kraamzorg geeft aan dat het beurs is. Het is erg pijnlijk en naar om opte zitten.

Ik zou vk even bellen voor overleg, misschien kan ze even meedenken.
    Neem je pcm in? Dan kan helpen. En arnica tabletjes

Deel Deze Pagina